dadino

Viza za USA

44 poruke u ovoj temi

Za svaku osobu treba poseban pin,mi smo isli porodicno,pa sam i za dvoje male dece morala da imam pin iako oni nisu isli na razgovor sa nama,mislim da je procedura ista za sve.Ponesi sve dokumente koji su navedeni da treba da se imaju.Ako su ti svi dokumenti uredni ne bi trebalo da te odbiju,ja nemam losa iskustva sa americkim vizama,jednom sam trazila studentsku i dobila,drugi put tranzitnu,a dobila turisticku na deset godina,tj cela moja porodica.Srecno,javi kako je bilo!

0

Podeli ovu poruku

Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Prvi put idem u Ameriku i to poslovno. Na sajtu američke ambasade pročitala sam šta je sve potrebno za dobijanje vize i koja je procedura. Volela bih da mi ako je neko išao poslovno tj. na seminar, u USA, odgovori na sledeće nedoumice. Kada kupujem PIN potreban za zakazivanje intervjua, mogu li da na jedan PIN zakažem i za sebe i koleginicu koja ide sa mnom potpuno istim povodom? Koliko je lako/teško dobiti ovu vizu ako putujete na poziv veoma ugledne američke korporacije (koja vam i plaća sve troškove)? Da li treba poneti i one silne papire o visini prihoda, kreditima, tj. dokazima da neću da ostanem tamo? :huh:

Nadam se brzim odgovorima, jer sam mislila da sa celom procedurom krenem već od ponedeljka.

Izmenjeno (Lula)
0

Podeli ovu poruku

Link do poruke

Hvala vam puno. Pisaću vam kako sam prošla.

0

Podeli ovu poruku

Link do poruke

u ds 160 za studentsku vizu treba li popunjavat posao ako je na crno i biti ce zavrsen kada se preda za vizu, tj jel dovoljno sto ima osoba stan, novac za studij,familiju (i familiju u usa)?

-jer rizik je da ne ispadne tzv material fact misrepresentation mada imigracijski propis kaze

in order to sustain a finding of materiality, it must be shown

that the information foreclosed by the misrepresentation was

of basic significance to the alien's eligibility for a visa. The

information concealed by the misrepresentation must, when