• Parga, jul 2015

Autor Danijela123, za destinaciju Parga,

Datum boravka: 14.07.2015.
    Parga, romanticna i brdovita. Putovanje je bilo organizovana preko agencije. Autobusom smo krenuli  iz Beograda u 16h, a tamo smo bili oko 8h, narednog dana. Od Grcke granice do Parge ima nekih 4h voznje. Bili sam smesteni u vili Giohana, koja se nalazi na blagoj uzvisici. Vila je udaljena nekih 400m od plaze, ali nekih 800m od samog centra. Za one, koji su navikli na ravnicu, neka zaobidju ovu vilu. Najbliza plaza nam je bila Piso Krioneri, koja je sljunkovita i izuzetno mala. Cena dve lezaljke i suncobrana je 8evra. Pored Piso Krioneri plaze, nalazi se Krioneri plaza, tj.gradska plaza. Ona je mnogo veca, ali i mnogo prljavija. Ima dosta morskih jezeva i malih sitnih ribica. Cena lezaljki je ista. Na 5km od Parge nalazi se Lihnos plaza, do koje vredi otici. Mali sitni kamencici, i more je toplije nego na gore dve pomenute plaze. Do plaze Lihnos moze se stici brodicem, koji je 4evra u jednom pravcu ili kroz maslinjake, za one koje vole da planinare. Na putu do te plaze, ima jedan kafic, gde mozete napraviti pauzu. Cena lezaljki i suncobrana za dve osobe je 6evra. Plaza Valtos, najveca i od nase vile, najudaljenija. Nama je trebalo nekih 30minuta, put do plaze je malo naporan. Ima oko 50 stepenika, ali je sve uzbrdo. Plaza je lepo uredjena. Imaju dva kafica, koji imaju svoj bazen i ako uzmete pice, mozete da se kupate. U blizini Parge, nalazi se plaza Sarakiniko, koju vredi posetiti. More je tirkizno plave boje, plaza mala, ali izuzetno lepa. Za odlazak na tu plazu, moguce je brodicem, za 10 evra.
    Siroka ponuda suvenira, ali poprilicno skupo, npr. magneti su od 2,5 do 5 evra.. Restorana i taverni ima na svakom koraku. Mi smo jeli u restoranu Bacchos, gde su porcije ogromnee i cene sasvim pristupacne. Picu smo probali u restoranu Oskar i nismo bili odusevljeni. Velicicne kao nasa standardna, 9evra, a kora izuzetno tanka. Cena girosa je od 2 do 3 evra. Tvrdjava je nedovoljno uredjena i ulaz na tvrdjavu je besplatan. Organizuju se razni izleti, mi smo isli na Paxos i Antipaxos. Prelepo i vredi posetiti. Ulazak brodom u samu pecinu, pravi je dozivljaj. Iznajmljivanje auta je 50 evra i depozit od 200evra.

NEA VRASNA

Autor dklayla, za destinaciju Nea Vrasna,

Datum boravka: 28.07.2015.
    Trenutno se nalazim u Nea Vrasni po treći put. Ovo mesto je novije i samim tim takav je i smeštaj. U Asprovalti je sve mnogo življe, ali ako imate veoma malu decu ne znam kako možete tamo da prolazite sa njima po šetalištu na kojem su jedan drugom preko glave. Smeštaj je skuplji ali od spolja deluje da je mnogo mnogo lošiji. Vrasna je izuzetno mirna i ne dopada mi se. Ni plaže nisu uređene. Ali Nea Vrasna je fenomenalna sa ogromnom plažom. Jesu vetrovi skoro svaki dan, jesu i talasi skoro svaki dan, ali voda nije prljava, čak šta više nema ni trave koja pliva. Ali ti talasi prave novu zabavu deci, a i nama odraslima. Što se tiče hrane ima jedna vila Amanatis koja ima restoran i spremaju srpsku hranu koja je izuzetno ukusna. Stavros je već gradić u odnosu na sve ovo. Ali meni se ne dopada. da bi stigli do plaže morate prelaziti put. Veoma je živo. Ima svega. Ko voli nek izvoli. Ja lično ne volim da se probijam sa dvoje dece kroz takvo vašarište. I tako svaki dan. Svima koji vole mir i žele da se odmore od buke, galame, vašara... preporučujem NEA VRASNU!!!

Nea Flogita

Autor Nela-ns, za destinaciju Nea Flogita,

Datum boravka: 09.07.2015.
    U julu 2015. porodično smo letovali u Nea Flogiti. Bili smo smešteni u apartmanu Kiki.
    Inače, samo mesto Nea Flogita je malo ,,mrtvo,,; ne obiluje radnjcama, na koje smo navikli u ostalim grčkim mestima. Poseduje  svega 2-3 marketa koji su solidno snabdeveni. Na plaži je veliki broj barova, klubova i restorana. Nea Flogita je bukvalno spojena sa Nea Plagjom, do koje se dolazi šetalištem uz more, za 10-tak minuta. U Nea Plagiji postoi mesara i ribarnica, kao i supermarket Afroditas (koji je skupli od onih u Flogiti).
    Plaža u Nea Flogiti je široka i peščana, ulaz u more je postepen. Morsko dno je peskovito, te nema bojazni od bilo kakve povrede. Do ulaska u duboku vodu ima bar 10-15 metara.  Inače, plaža je od 9-13h bila preplavljena grčkim penzionerima. Kriza u Grčkoj? Po opuštenom ponašanju i smehu grčkih bakica-čini mi se da ih kriza ne dotiče. Informacije da su Grci podigli cene u marketima i restoranima su potpuno netačne. Cene su bile iste kao i predhodnih godina.
    U zaključku-Nea Flogita je idealno mesto  za odmor porodici sa malom decom ili osobama koje žele isključivo druženje sa knjigom. Ukoliko želite bogatije sadržaje, izaberite drugo mesto za letovanje.

Neos Marmaras jul 2015.

Autor bojana9820, za destinaciju Neos Marmaras,

Datum boravka: 02.07.2015.
    Cao. Ja sam bila u Neos-u u julu ove godine i isla sam sa deckom. Bili smo u vili Orama i sto se tice smestaja ok je (koliko para toliko muzike). Ja svakako ne preporučujem ovo mesto za omladinu iz razloga što ništa nema  da pruži osim šetnje po gradu i to je to. Mnogo je mirno. Nismo imali na šta da potrošimo novac osim na hranu i jedno krstarenje koje je bilo od izleta. Paradiso je plaža jako uska, ne dovoljna za 2 peškira.

Sivota u periodu od 03.07.-17.07.2015. godine

Autor smiljančica, za destinaciju Sivota,

Datum boravka: 02.07.2015.
    Pozdrav forumasima i svima onima koji planiraju put u ovo malo, (sto sam negde procitala i jako mi se dopao izraz) fotopisno mesto ! Nezahvalno je ubedjivati ljude i raspravljati na temu sta je bolje, lepse, blizu ili daleko. Zato sam odlucila da prenesem moj utisak o Sivoti..... Bili smo smesteni u vili Demiris, na "vrh brda" i smestaj smo rezervisali preko lokalne agencije. Smestaj jeste u brdu, jeste put do tamo vrlo neobican, strm, los i uzak , ali zato pogled na celu Sivotu, more, Krf, zalive i savrsena tisina koju narusavaju samo zrikavci, cini da vrlo brzo zaboravimo kako smo do smestaja stigli. Negde nam je cak i to cinilo avanturu, jer smo otkrili pet razlicitih puteva do gore ! Samo da napomenem da smo porodica sa dvoje dece ( 12,10 ) i da smo navikli da do plaže idemo kolima, kao i da obidjemo sve sto nam se ucini zanimljivo, u blizoj ili daljoj okolini... E sada razlog pisanja - Sivota, malo mesto, mirno, bez gužve ( u periodu našeg boravka ), sa simpatičnim uvalama i plažama na svakoj "krivini" puta...more nam se u prvom momentu učinilo ne tako primamljive boje kao na Lefkadi koju smo posetili pre dve godine, ali otkrivanjem novih plaža stigli smo i do tirkizne boje Jonskog mora... O plažama je već puno toga rečeno, pa ću se zadržati smo na onima koje smo najviše posećivali. Pre svega to je Karavostasi! Znak uzvika jer je jednostavno obožavam...plaža do koje se stiže kada krenemo iz Sivote prema Pargi. Od našeg smeštaja nekih 12 kilometara. Široka, velika, sa neverovatno malim brojem zauzetih ležaljki...nama je omiljeni bio restoran Blue bay, na samom kraju plaže, sa ljubaznim konobarima, besplatnim ležaljkama ukoliko naručite piće, bazenom sa slatkom vodom ( što je deci bilo zabavno , malo more, malo bazen ) i taverna na brdu iznad plaže o čijem pogledu i ambijentu nemam dovoljno lepih reči. Opet subjektivno, to je naš ukus i naš odabir, ali smo jednostavno bili oduševljeni. More, ono pravo Jonsko - tirkizno, kristalno, providno. Posle podne su se pojavljivali talasi , koji bi malo zamutili tirkiz, ali je deci i to bilo jako interesantno. Sledeća plaža koja je na nas ostavila utisak je Sarakiniko, nekih 15-17 km. od nas, prema Pargi. Neobican zaliv, sa prelepom bojom mora i restoranom visoko u brdu sa kojeg je pogled fantastican ( o svemu tome "uživo" u mojoj foto turi ). Meni, zaljubljeniku u fotografiju, su ovi visoki restorani, stepenice i vidikovci , bili pravi izazov ! Ima tu još plaža na kojima smo mi uživali, pre svega Mega Amos i Agios Nikolaos. Sve smo ih obišli, neke su nam bile primamljivije za kupanje, neke smo samo videli i produžili dalje. Na plaži Zavia smo jedan dan iznajmili čamac, pa smo i sa vode videli neke skrivene lepote Sivote, koje zaista zaslužuju da se vide i obiđu. Posetili smo , u svojoj organizaciji, Aheron reku, na nekih 50 km. od Sivote, nezaboravan dan i doživljaj koji će na ostati duboko urezan u sećanje.... Sam centar Sivote ja mali, sa dve, tri uličice za šetnju, sa velikim brojem restorana i taverni uz luku, radnjama koje su već postale uobičajene za sva grčka letovališta ( malo kineske robe, malo unikatnih i ručno rađenih suvenira, po koja radnja sa kožnim i lažno kožnim radnjama, magnetima za frižider i ostalim skupljačima prašine... ) Ono što je na nas ostavilo najlošiji utisak, i što je čak i moj suprug napomenuo da napišem ako se budem bavila " nekim od onih mojih pisanja " , su komarci! Prilično ih je bilo uveče, nisu toliko napadni i ne ujedaju baš kao ovi naši, ali ih ima toliko da vas iritiraju, posebno kada legnete i ugasite svetlo. Nisu pomagali aparati kojima smo menjali tabletice, možda neko ima efikasnije načine za suzbijanje ovih napasti. Deci su ugođaj pokvarile pčele, kojih je na bazenu u našem smeštaju bilo nebrojeno mnogo. Pri izboru smeštaja, tražili smo bazen kako bi deca imala zanimaciju ujutru dok mi pijemo kafu i spremamo doručak, ali ovaj put na žalost, kupanje nije bilo moguće. Ali zato su uveče, posle plaže, sve nadoknadili, kada bi se kupanje produžilo do kasno u noć.... Zaključak ovog opširnog pisanja je - Sivota kolima - DA, autobusom - NE, obići sve plaže, Aheron reku obavezno, provozati se do Parge, popiti vino i pivo u taverni iznad Karavostasi plaže ( sa "grickalicama" uz piće koje mogu obrok da zamene ), posetiti odličnu pekaru preko puta crkvice i supermarketa, ugoditi svojim čulima da maksimalno uživaju u svemu onome što vam pričinjava zadovoljstvo ! :-)

Tasos, Potos, Vila Irida i plaze u okolini

Autor mali radojica, za destinaciju Tasos,

Datum boravka: 25.07.2015.
    Upravo smo se vratili sa letovanja. Vila Irida - Pristojan smestaj, ljubazna domacica, apartmani se ciste svaki dan, zamena peskira na 4-5 dana. WI-FI uzasan ili ga uopšte nema.
    Sto se plaza tice, mi smo obisli nekoliko plaza u okolini Potosa, ali nam je zbog male dece najvise odgovarala plaza Psili Amos. Mi smo bili stacionirani u hladovini borova na desnoj strani plaze, na prostoru beach bara, koji ima lezaljke i stolove i stolice smestene ispod borova. Ovde mozete provesti ceo dan samo uz pice, dok su 2 lezaljke i suncobran na samoj plazi 10 i 20 evra (10 su lezaljeke ispred restorana, a 20 ispred drugog beach bara na samoj plazi). Beach bar u kojem smo mi provodili vreme je tik uz pescanu plazu. do ovog beach bara mozete da pridjete kolima maltene do lezaljki, a udaljen je od glavne magistrale nekih 20-30m zemljanim putem. Na samoj plazi ima i skola ronjenja, pa ako nekog zanima... Voda je kristalno plava, cista i za nijansu hladnija nego na ostalim plazama (neproverena informacija je da se u blizini plaze u more uliva podzemna voda, sto mozda i ima smisla kako zbog tenmperature samog mora tako i zbog njegove slanoce - ovde je more manje slano). Dubina mora se postepeno povecava, ali vece dubine krecu tek na 50-100m od plaze (a dotle je more idealne dubine za decu).

Asprovalta u julu 2015

Autor Tijana Mijailovic, za destinaciju Asprovalta,

Datum boravka: 17.07.2015.
    E ovako, zelela bih da napisem nesto u vezi Asprovalte. Bili smo smesteni u vili Alexandros koja se nalazi na setalistu, bukvalno na samoj plazi tj.od plaze je deli samo predivan park. Toliko ljubaznosti i cistoce jos uvek nisam srela u vilama ranijih godina, srdacno bih je svima preporucila. Asprovalta je divno mesto, za svaciju dusu je stvorena. I za mlade i za starije kao i za decu ponajvise. Siroka plaza, puno kafica ali i dovoljno mesta da sami postavite svoj suncobran. Voda je ujutru mirna, cista ali hladna, dok od 15-16h pocinju talasi koji naravno donose i malo necistoce ali to nije nista strasno jer je toliko pretopla voda da ne pozelis da izadjes iz nje, potpuna suprotnost od prepodne. U Asprovalti se nalaze dva setalista. Jedno je tik uz more na kojem se nalaze iskljucivo restorani koji su prepuni, nisu skupi, u svakom ima srpski meni, konkretno nas 4 odraslih i troje male dece u proseku smo veceru placali oko 30e. Drugo setaliste tzv.glavna ulica ima sve sto vam je potreno, tu mozete naci i odecu i obucu, suvenire, igracke za decu, butike koze kao i markete. Napomenula bih da su mareketi u Asprovalti skupi pa ko je na moru sa kolima moze otici do Lidl-a koji se nalzi na putu za Stavros. Takodje kada prodjete gradic Stavros nalazi se selo Olimpijada koje ima predivne plaze, more je kristalno plavo a pesak beo  Sve u svemu Asprovalta je divna, po meni je do sada najlepse mesto u kojem sam bila u Grckoj. Ko ode tamo nece pogresiti. Uzivajte, pozz

nei pori

Autor goro77, za destinaciju Nei Pori,

Datum boravka: 06.12.2015.
    Nei Pori, leto 2015. U kratkim crtama, iskljucivo porodicno mesto, 90 % turista su porodice sa malm decom sto je i normalno ako se uzme obzir cinjenica da je plicak do pojasa i na nekih 50-60 m od obale. More fino toplo, pre podne zna biti malo travki i zamuceno ali po podne izuzetno cisto i prozirno. Plaza izuzetno velika, siroka i do 100 m sa finim peskom. Pescanu plazu jedino remete cickovi koje vetar nanese sa zelenih povrsina koje nisu bas uredjene. Uz more siroka ulica prepuna restorana, brze hrane, kafica i ostalih prodavnica. Takodje mnogo sadrzaja za decu tipa luna parkova, flipera, vrteski, automata i sl. Organizovan je i mali turisticki vozic koji za 3 evra vozi do obliznjeg mesta Platamon (ne treba propusti). Kante i kontejneri su cesto prepuni pa se moze videti i smece koje stoji van svog prostora. Suncobrani i dve lezaljke se dobijaju uz pice koje skuplje kada ti ga donesu na plazi pa tako dnevno iznajmljivanje izadje oko 6 evra. Stvari sa plaze gotovo niko ne nosi nazad u apartman i sigirno cete ih zateci tamo gde ste ih i ostavili. Pivo veliko u kaficu kosta oko 3 - 3,5 evra, giros 2-2,3 evra, porodicna pizza oko 8 evra. Smestaj u vili Antigona je sasvim ok. Petog dana se menja posteljina a sama vila je uredna i pristojna. Sobe klasicne sa klimom i tv. Inace sredinom jula klima nam nije bila potrebna jer je vreme nocu bilo prijatno toplo bez velikih vrucina. Sve u svemu za jedno lepo letovanje, mnogo nasih ljudi koji se medjusobno upoznaju i druze. Preporuka za odlazak u Nei POri.

Asprovalta, Nea Vrasna, jul 2015.

Autor boo, za destinaciju Asprovalta,

Datum boravka: 13.07.2015.
    Pa, odakle da krenem.....last minute ponuda je bila u pitanju, agencija.
    Vila ASPROVALTA BEACH, pa nalazi se, kako ja to zovem, na "Nicijoj zemlji", na pola puta izmedju Vrasne i Asprovalte, ali to je nekih 300m u pitanju tako da je nama bilo super zato sto smo u sredini. Udaljena je od plaze bukvalno u sekundama, sto je jos jedna prednost. Veliki market je isto na minut od vile.
    Na plazi imaju kafici ali i dosta slobodnog prostora da stavite svoj suncobran  peskire... Konkretno, imaju dva kafica bas kod ove vile. Nije velika guzva, osim vikendom. Mi smo svaki dan bili u levom, Frangelico kaficu. Imaju internet, narucis pice ujutru, ako hoces narucis jos neko pice u toku dana, ako ne, ne vrse pritisak nista, bas su super, naravno uz pice idu dve lezaljke, suncobran, stolica. 5e dve nes kafe i dobijes dve flasice vode. Na plazi je pesak, pri vodi kamencici. Voda je, pa nisam odusevljena, ujutru bude fina, ali popodne je vec puna trave i sl. Par dana kada su bili talasi je bilo uzas i ujutu i popodne kad god.  Imaju i tusevi na plazi.
    Ovo je mesto bukvalno stvoreno za porodice sa decom, tako da oni i dominiraju. Mi mladji bez dece smo bili prava retkost, ali s'obzirom da nismo krenuli zeljni nocnog provoda, sasvim nam je fino bilo, ali ko ide sa drustvom ciljano da se dobro provede nocu, neka zaobidje
    Nea Vrasna je jeftinija, i prepuna je dece i svacega za njih, kafica, restorancica, suvenirnica, ma svasta. Asprovalta je malo skuplja i zivlja, ali svakako ne dovoljno ziva  ima diskoteka, dva beach bara, Splash i Versus, restorani naravno prepuni....ma ima svasta.
    E da, ponedeljkom ujutru na Nicijoj zemlji nikne fenomenalna pijaca (8-14h), gde je dosta jeftinije od marketa, i nema sta nema, tako da obavezno ici
    Sve u svemu, bilo nam je lepo, kao mladom zaljubljenom paru, i romanticno i odmorili smo se, i uzivali, par veceri i otisli do barova, bas bas uzivali. Jedina zamerka, eto sto nije malo zivlje, ali svakako bi se vratili opet ovde ali za nekih par godina kad budemo imali decu, jer je ovo stvoreno mesto za porodicni odmor.

Kušadasi, moja preporuka

Autor tomdex, za destinaciju Kušadasi,

Datum boravka: 09.07.2015.
    Odakle da počnem. Kad sam uplatio aranžman za Kušadasi, bio sam u fazonu, ajde da ga i ja vidim. Inače četvrti put sam u Turskoj. Dva puta Istanbul, prošle godine Marmaris i na red je došla meka turskog turizma, Kušadasi. Prvo, očekivao sam mnogo manji grad, a ne grad sa skoro 80.000 meštana. Da napomenem da sam putovao sa poznatom agencijom koja već duže vreme uspešno radi ove aranžmane. Naslutićete koja je u pitanju. Rečju, zaljubio sam se u Kušadasi i svakome ga preporučujem. Morao sam da se žrtvujem i da putujem autobusom jer mi je avion bio skup, ali dobro, put je prošao fantastično sa odgovarajućim pauzama i udobnim autobusima. Bili smo smešteni u hotelu sa dve zvezdice u tzv. Srpskoj ulici u samom centru grada. Ime hotela je D...s. Naime za novac koji smo dali dovoljno smo dobili. Od hrane ne očekujte previše, jednolični doručak sa sirom, paprikom, povrćem, satarašem, čajem, slatkim doručkom i lubenicom i tako svaki dan. Za večeru je bilo po nekad čorbica, njihove salate, plavi patlidzan na hiljadu načina, pirinač, piletina, po neki slatkiš i to je to. U svakom slučaju iako odaberete ovaj hotel, nećete ostati gladni. Radi se o malom hotelu sa bukvalno domaćinskom atmosferom i menadzerom hotela Huseinom koji govori srpiski i uvek izlazi u susret gostima. Jedino što mi je smetalo to je da ako zakasnite na obrok mozda necete pojesti to što budete hteli nego to što ostane, prema tome, na doručak i večeru na vreme idite i neće biti problema. Smeštaj je solidan i čist, sa čistom posteljinom. Čistačica je ulazila svaki dan sto sam zapazio po praznjenju korpi za otpad. Ostavite joj jednu liru i zamenice vam i posteljinu preko reda. Inače je menjaju jednom u deset dana. Peškire čiste donose redovno. Hotel ima sefove na recepciji ali je apsolutno bezbedan. Ja ih nisam iznajmljivao i nikad ništa nije falilo, tako da ako čitate da ima kradja, bubašvaba, prljavštine itd itd. To nije istina. Hotel ima idealan odnos novac-kvalitet, i u glavom ga posećuju mladi. Znao sam da ću vrlo malo boraviti u sobi pa mi i nije bilo bitno toliko, samo sam  prespavao i tuširao se. Bukvalno sat do dva dnevno. Da da, u Kuštadasiju je to moguće, videćete. Hotel bi ocenio jednom slabom trojkom, mada je bilo izbirljivih gostiju koji su kukali, ja jednostavno nisama takav, pa ako vam je bitan smeštaj idite u skuplji hotel, naravno. Čuo sam da je hrana u svim hotelima bar u toj ulici slična i ništa extra nećete dobiti ako puknente neke velike pare. Bolje je da te pare date na izlete koje organizuje naša agencija. Nešto su skuplji, ali i lokalne turske agencije su sasvim korektne. Ja sam išao sa lokalnom agencijom Peron travel i vrlo su korektno. Vodiči su bili na engleskom a meni to nije problem: njihove cene su sledeće: Pamukkale 30, Efes 28, Turskish bath 10 i ronjenje 15. Cene su za 2015. godinu. Mozete se dogovoriti. Efes je interesantan, pamukkale i Kleopatrina kupatila ne propustite, tursko kupatilo posetite obavezno, a ronjenje preporučujem jer se sprovodi sa instruktorima jedan na jedan. Bezbedno je, roni se na dubini od 5 metara. 20 minuta. Fotograf vas slika i imate uspomenu. Na efesu i Pamukkalu je mnogo vruce, mazite se, ponesite bar dva litra vode, nešto za glavu i odeću dugih rukava kako ne biste izgoreli. Za pamukale pomesite obavezno suv rezervni veš jer ćete se kupati u bazenima koje je isklesala priroda. Za efes se spremite na pešačenje po suncu i vodite računa da zapamtite gde vam staje bus jer je velika guzva da se ne izgubite jer se to nama desilo, pa smo morali da zovemo agenciju. Obavezno zapisiste broj busa, naziv agencije i uzmite vizit karte. Ponesite foto aparate i kamere i uzivajte. Ustedecete nekih 20 evra ako idete sa turskim ag. sto nije za baciti. Samo da napomenem da su na svim izletima sa ovom nasom agencijom (Kod Mamka) uračunati i ručkovi koji su fatnastisčni i bogati. Piće i voda se doplaćuju. Voda se ne pije, obavezno kupujte. Što se tiče šopinga cenjkanje je njihova strast. Kožne muške sandale možete pazariti za 20 evra, patike za 15-20, kožnu jaknu u zavisnosti od modela do 200 evra i td. Cenjkajte se slobodno. Za 180 evra sam kupio, i garderobe i obuće i parfema i svega i svačeka, nisam mogao da donesem. Meka za šoping. I u Marmarisu prošle godine sam bio, ali on je više pro zapadnjački nastrojen i malo možda skuplji, ali ne mora da znači. Kušadasi ima dušu, a Marmaris glamur....eto to je moj utisak kad uporedjujem,l ali meni više leži Kušadasi definitivno.Što se tiče prevoza do plaza, imaju organizovan prevoz, a cene prevoza, lezaljki i suncobrana su bojedinjene za plaze. za 13 lira mozete da odete do Diamond plaze, tu vam je uracunato suncobran, prevoz, lezaljka, lubenica i sok, sto je manje od 5 evra, 1 evro je 2,72 lire, pa računajte. Kumsel plaza je 12 lira, ali tu morate nešto naručiti u restoranu da biste dobili pice, imate samo lubenicu, lezaljku, prevoz i suncobran, sto je opet odlicna ponuda po meni, Onda preporucujem Green beach, cena ista, Ladies beach mi se najmanje dopada, do nje idete dolmusem 5 koji vozi do kraja i po centru grada. Kuštur plazu takodje preporučujem do nje idete dolmušem 1, cena kompleta od dve lezaljke i suncobran je 25 lira plus 6 lira prevoz u oba pravca. Za plaze izdvojite od 50-70 evra za deset dana, za izlete negde do 80 evra, za vodu negde oko 30. To su bar moja iskustva. Ne krećite u Kušadasi bez 300 evra keša. Mozete da prodjete i sa manje, ali da ne šopingujete, ali u turskoj je to mnogo teško, vuku vas na sve strane. Sa 350 evra se mozete komotno ponašati. Cene u kafićima, Pivo 3 evra, kafa 2- 3 evra, turski rakij 5 evra. Preporučujem klub Kale mengdan koji je na šetalištu i tu se okupljaju mladi sa ex ju prostora. NIje baš jeftin, da znate. U restoranu mozete solidno rucati za 5-10 evra itd. Kupite ratluk, kafu, halvu, probajte doner (5-7 lira), odidjite u poslastičaru, obavezne su baklave i kadaif, koji se kreće do 10 lira. Prodavnice rade od prilike do jedan sat posle ponoći, a menjačnice do ponoći. Što se tiče kursa, promenjljiv je prvog dana je evro bio 2, 93 lire, drugog dana 2,85, a na kraju 2,72. Imaju flukturirajući devizni kurs. Što se tiče bezbednosti, ne brinite, svi su predusretljivi, pomazu i ne bojte se ničega. Opustite se i doživite Kušadasi na pravi način. Pozdrav.