•  Najava: Uskoro izmene na sajtu. Pročitajte više...

• Kale888

UŽIVANCIJA U PETROVCU

Autor Kale888, za destinaciju Petrovac,

Datum boravka: 24.07.2016.
    Petrovac je prelepo, mirno mesto, idealno za parove i porodice. Gradska plaža je lepo uređena, a voda izuzetno čista, pa i na većim dubinama možete videti kamenčiće i ribice na morskom dnu U sezoni se može dogoditi da voda dan-dva bude prljava, ali meštani kažu da je to ovde prava retkost.
    Mi smo posetili Petrovac krajem jula i našli smo smeštaj u tzv. XI ulici za samo 10 evra dnevno po osobi, i to  maksimum na 150 m od plaže. Smeštaj nismo rezervisali ranije preko neta, nego smo išli ulicama Petrovca i usput se raspitivali. U krugu od 100 m imali smo restoran, market, mesaru, pekaru itd.
    Cene u restoranima su prihvatljive, mada ima i skupljih restorana čija ponuda je prilagođena turistima sa dubljim džepom. Mi smo ručali u restoranu ,,Porto" u blizini našeg smeštaja, gde za 4,5 evra birate kuvano jelo (npr. bečku šniclu sa salatom ili teleći gulaš i pire sa salatom, cena je ista). Dobar je i restoran ,,Sunce,"  a cene su slične kao u ,,Portu."
    Odmor se može ulepšati različitim izletima, od kojih mogu preporučiti izlet brodićem do prelepe Kraljičine plaže za samo 4 evra po osobi. Sve u svemu, Petrovac je divno mesto, idealno za one kojima su lepa plaža i čista voda na prvom mestu.
    Anna1972

Becici

Autor Anna1972, za destinaciju Bečići,

Datum boravka: 31.07.2016.
    Bila sam na 10 dana u Becicima smestajem u Hotelu Becici uz polupansion
    Odlicna Destinacija, lepe i razne plaze, sa finim peskom sa malo grubijim peskom, u sustini plaza im je celokupno lepa
    na setalistu raznovrsnih standova od Sladoleda do papuca, suvenira; Ishrana Palacinke slane ili slatke 1 EUR, Pljeskavice 2-2,5 EUR
    Voda-flasica 0,50 centi, velika flasa 1 EUR ; razni restorani sa umernim cenama, Lezaljke se krecu izmedju 6-15 EUR, najskuplje 15 (dve lezazljke i suncobran), mi smo boravili na plazi gde su lezaljke bile 8 EUR a od cetvrtog reda 6 EUR (dve lezaljke i suncobran) na plazama dolaze razni prodavaci, ulja za suncanje, novina, kukuruza, krofnica, knjiga, naocara, masazera itd..
    Boravila sam u Hotelu Becici i imam samo reci pohvale, sobe su malo zastarele ali vrse svoju svrhu mada bi kupatilo i matraca moglo da se promeni, Hrana odlicna i pre svega sveza! Uz dorucak se ne servira kafa, morate naruciti uz placanje (0,70 centi), voda se takodje narucuje 0,50 centi, Hotel nudi raznovrsnu zabavu kao stolni tenis, volleybal, minigolf, fudbal, igraliste za decu, zabava za decu preko celog dana a uvece disko za decu, wifi imaju u predelu recepcije i letnje baste (kafeterija), Osoblje je takodje prijatno, sobe su ciste odrzavaju se svaki dan, peskiri se menjaju na dva dana, posteljina na 5 dana. Sve u svemu smo jako zadovoljni sa Hotelom i naravno plazama, gostoprimstvom Crne Gore!!
    Uvek rado!!!
    Nocni zivot nije bas tako raznovrstan ali tu i tamo postoji live muzika uzduz plaze, prosetajte do rafailovica tu ima finijih restorana kao sto je restoran kod tri ribara! Budva je udaljena nekih 2-4 km mozete i pesice kroz tunel, mi smo isle Autobusom koji kosta 1 EUR po osobi- do slovenske plaze tj. Setalista! Pozor!!! Taxisti su jako kvarni sto se naplate tice zato dogovorite se za cenu pre nego sto sednete u Auto i uzimajte samo registrovana Vozila! Nama je jedan i ako registrovan uzeo 25 EUR od Budve do Becica!!!! No same smo krive jer nismo pre toga ugovorile cenu, jer prema preporuci Hotelske recepcije Taxi od Budve do Becica kosta oko 5 EUR....
    Pozdrav
    pozdrav

Canj No2 2015

Autor Betolini, za destinaciju Čanj,

Datum boravka: 09.07.2015.
    I 2015 god odlucicli smo da odemo u Canj da se brckamo i kao i godinu dana ranije nismo se pokajali. Najvise smo izabrali destinaciju zbog cerkice koja je uzivala u gomili drugara koje je upoznala na moru. Njoj je zaista bilo predivno a zbog nje smo i zanemarili nedostatke koje ima ovo malo mesto.
    Apsolutno nista se nije promenilo u odnosu na predhodnu godinu, ni cene u marketima ni guzva na plazi, ni cene brodica....detajlno o svemu tome mozete procitati u mom predhodnom tekstu o Canju na ovom linki: http://www.putovanja.info/utisci-putnika/crna-gora/canj/canj-2014-sa-detetom-r5483/
    Zanemario sam da spomenem  i nekoliko negativnih strana ovog mesta....najvise naravno smeta prljavstina i djubre na plazi...i ako smo gotovo svakodnevno videli kamion za odnos smeca to isto smece je jako retko odnoseno sa same plaze. Zasto je to tako nije mi jasno sobzirom da su potrebna 2 coveka to da pokupe a i turisti su vrlo diskutabilni jer bacaju svuda redom. Mozda bi i bilo lepse i cistije kada bi se svi malo potrudili. Tu je i ogromna guzva na plazi zato sto je veliki deo plaze zakupljen pa nam ne ostaje bas puno slobodnog mesta. Nama to i nije mnogo smetalo jer smo upoznali mnogo divnih ljudi i druzili se, preskakali i gurali se....naravno da je i to mojoj ceri bilo interesantno  Jos jeda stvar, smestaj zna da bude prilicno skup. pogotovu ako ga trazite od kuce. Na licu mesta se moze naci i ZNATNO povoljnije jer ga daju posto zasto kada imaju slobodno ako im se niko ne javi.
    Nas je celokupno letovanje iskostalo oko 600e ( smestaj, put, hrana, vanpansionska potrosnja....SVE ), ja mislim da to nije mnogo i da za toliko para ne mozemo traziti neki bas veliki luksuz. Zaista nam je bilo lepo, nasem detetu jos lepse, i nadam se da i ove godine idemo ponovo u Canj. Bogatiji za jos jedno dete, sada vrlo malo, ali smo i tamo vidjali bebe da se brckaju sto nas ohrabruje. Pozdrav svima i nadam se da se vidimo u Canju.

Barac

Rafailovici-Hotel Obala-2014

Autor Barac, za destinaciju Rafailovići,

Datum boravka: 04.09.2014.
    U septembru 2014. smo boravili u hotelu Obala u Rafailovicima. Znam da postoji Obala nekoliko objekata, ne znam tacno naziv, ali jedinica u kojoj je recepcija i resoran na samoj plazi. Smestaj lep, osoblje prijatno, higijena ok, terasa sa pogledom na more, restoran dobar, zadovoljni smo sa hranom. Dobar svedski sto za dorucak i izbor jela za veceru, superiska. Plaza je odmah tu, u septembru ne morate ni lezaljke pa uzimate. Manja je guzva, ima veeeliko setaliste spojeno sa Becicima i sve vam je nakako blizu. Ukoliko ste dosli kolima, postoji garaza i osoblje ce vas sve uputiti. Blizu Obale vam je apoteka, ambulanta, frizerski saloni, imate markete... Rafailovici su slatko, malo mesto i nama je boravak u septembru i pored ponekih pljuskova bio prelep. Sa leve strane od Obale mozete prosetati i do tunela, kazu da je prelepa plaza nakon tunela. Nismo isli, kupali smo se na plazama pre tunela. Par dana smo obilazili neka okolna mesta, bili smo u Budvi, uvek je interesantna za kaficu, setnju po Starom gradu; plaza Jaz je lepa, ali nista posebno, naisli smo na veeelika snizenja u trznom centru...
    Na meti kratkih izleta su bili i Tivat i Kotor, lepi primorski gradovi, interesantna setnja i kafica.
    Barac

Susanj-Bar-Ada Bojana-2015

Autor Barac, za destinaciju Šušanj,

Datum boravka: 29.07.2015.
    Ove godine smo letovali u Susnju. Mesto je lepo, puuno hladovine na plazi, ne trebaju lezaljke. More cisto, kamenita plaza. Gradska plaza ok, Crvena plaza malo manje ok, trebaju lezaljke, ipak. Mala Playa, kada krenete od Gradske ka Crvenoj je ok za malu decu, interesantna je. Do Bara mozete peske i lep je grad, mi smo svakog jutra isli na kafu, ima puno kafica i cene su kao u Srbiji. Palme su predivne i inace u Baru je lepo zelenilo. Smestaj u hotelu Adria u Susnju  veoma skroman, nesto kao studentski dom osrednji, klima se doplacuje 2e po danu, namestaj kao u domu, veoma oskudno. Kupatilo kao u domu, potrebno je dodatno ribanje svaki dan jer ne postoji zavesa u kupatilu niti tus kabina. Posteljina se menja 1x u toku boravka. Mozete traziti od spremacice promenu, ljubazna je. TV nama nije radio, ne znam za ostale sobe. Skroman polupansion. Adria je dosta udaljena od plaze, ali imate vrlo simpatican minibus koji prevozi do plaze, mi smo se smejali jer je za decu interesantan.
     Ukoliko ste kolima dosli, mozete otici na Adu Bojanu, deo koji nije nudisticki, imate putokaze za Ulcinj iz Bara i posle u Ulcinju pratite Ada Bojana putikaze, jednostavno je. Sam ulazak kolima se placa 5e, ali je prelepo. Sve preporuke za Adu Bojanu, skrovito, prelepa priroda, plaza pesak, talasi, plitko za decu, bozanstveno. Postoje neki bungalovi, treba proveriti za smestaj. Sve ostalo koliko smo primetili su potrebna kola. Bungalovi su blizu plaze.
    Moguca je voznja brodicem iz Susnja, obilazi se Petrovac, Kraljicina Plaza i Budva, 10e je. Iskreno u sezoni ne, van sezone mozda.
    Ukoliko dolazite sopstvenim prevozom svratite na Zlatarsko jezero (Kokin Brod) i Skadarsko jezero.
    jelenačanj

Moj Čanj

Autor jelenačanj, za destinaciju Čanj,

Datum boravka: 07.12.2010.
    E pa ovako...ja ne mogu da verujem kakvi komentari ovde postoje...ali da krenem od sebe...do 2010te godine (a od 1985) sam svake godine letovala u Čanju sa izuzetkom 1999. i 2002, (što je nadoknađeno 2007. i 2008,. kad sam išla po tri puta za leto)....znači, tu sam bila i u detinjstvu (najranijem) i u vreme kad sam bila tinejdžerka, pa i malo starija tinejdžerka, pa i udata žena....ove godine ću, Bože zdravlja, prvi put otići sa decom...vezano za moj boravak tamo, dok sam bila dete, bilo je lepo....s tim što sam imala probleme koji su bili vezani za moje zdravlje, koji nemaju veze sa mestom...nešto kasnije, u tom nekom tinejdžerskom dobu, u moje vreme je glavno mesto za izlazak bio luna park i parkić kod Tamarisa (između biserne i ribljeg restorana)...opet, kasnije, plažni barovi, Padrino, Ravna gora, Tamaris, kafić na pola plaže, nekad je bio Kalipso...a mesto gde sam uvek počinjala i završavala izlazak je Poslastičarnica blizu plave samoposluge (na skretanju za Galeb, Gusara...)...i uvek mi je bilo lepo, sadržajno, zanimljivo...da se razumemo, imalo se i ima se para za bolje...veće od Čanja...pošto navodite da je to letovalište za one sa plitkim džepom...i naravno, kad odem dole, sešću u auto ili bus i otići ću do Bara, Sutomora, i tu imam mesta koje volim da posetim...možda i do Budve (koju ranije nisam volela ni najmanje, a sad  malo, posledica gledanja serije)...ali moje selo na moru je glavna stanica i ne želim da je menjam ni za kakve Grčke, Bugarske, Turske, Egipte... što se tiče hrane, pohvalila bih restoran VV preko puta autobuske, restoran Hotela In, opet u mom sokaku, kolači, sladoled, burek najfenomenalniji ne u Čanju, nego na svetu u Poslastičarnici kod plave samoposluge...roštilj u Padrinu...i tako...

Canj 2014 sa detetom.

Autor Betolini, za destinaciju Čanj,

Datum boravka: 09.08.2014.
    Prosle godine smo preko neta pronasli smestaj na samoj obali mora i odlucili se da krenemo put Canja po prvi put. Cerkica je imala tada 2, 1/2 godine. Svesno smo izabrali smestaj koji je tako blizu uparavo zbog nje. NIsmo se pokajali jer je tih 10 dana zaista bilo lepo i nama a i njoj. Ove godine idemo ponovo u Canj, verovatno ne u isti smestaj ali svakako odlazimo ponovo tamo najvise zbog cerkice.
    Malo mesto sa velikom plazom, gotovo sam se iznenadio kada sam video koliko je siroka. Mi smo bili na samom kraju plaze, suprotno od hotela "Biserna obala". Plaza je u tom delu vise pokrivena sitnim sljunkom pa je i voda dosta cistija u tom delu. Inace veci deo plaze je peskovito - kamenit. Vikendom je bila guzva zbog crnogoraca koji dolaze tada. nema parkoranja blizu plaze jer su prosle godine napravili zidic i posadili palme tako da je onemoguceno parkiranje na samoj plazi koje je praktikovano do prosle godine. Taj zidic inace sluzi uvece kao mesto za izlaganje i prodaju svega i svacega. Nama se dopalo i nije nam smetalo.
    Posebno nam se dopalo - i zbog toga idemo ponovo -sto uvece ima svakakvih drangulija za decu. Nase je dete zivahno i potrebno je malo da se izduva uvece. Dosta trambolina, autica, zamkova, igraonica, mesta gde se moze prosetati a i parkic sa ljuljaskama kod Biserne obale. Cena je ovih igraonica i cuda bila od 1-2e. U jednom hotelu skoro 2 - 3 puta nedeljno organizuju predstave za decu, karta je bila 2e za dete a roditelj ne placa. Obavestavaju vas na plazi po ceo dan sta je i kada pocinje. Zaista je za nju, sto nam je i nabitnije, bilo svacega. Imaju i 1 apoteku kod hotela BO ne bas nesto opremljenu ali nesto se i moze naci za hitno.
    Cene u prodavnici nisu bile mnogo vece nego u Srbiji. Pleskavica je kod najposecenijeg rostiljdzije bila 2 e i skroz je bila ok. 2 lezaljke i suncobran 5e ceo dan mada smo saznali da ako zelite na veci broj dana moze i manja cena. Brodicem do Kraljicine plaze je 2e povratna karta a mozete ostati citav dan. Izlet do Budve ako se dobro secam je oko 15e, do Sutomora i Bara oko 5e. Postoji i gradska linija do Bara koja saobraca vrlo cesto. milim da je 1e karta do sutomora.
    Nama je bilo lepo, nije mnogo skupo, ima zanimacija za decu tako da i ove godine odlazimo tamo.
    Nancyyy

Ulcinj

Autor Nancyyy, za destinaciju Ulcinj,

Datum boravka: 31.07.2013.
    U Ulcinju sam bila mnogo puta, još kao dete. Poslednji put 2002. godine. I onda 2013. Predivan, kao i uvek. Šarmantan spoj kultura. Za svakoga po nešto i za svačiji džep. Svi su ljubazni i izlaze u susret. Nikada nisam doživela ni jednu neprijatnost. Prelepa plaža, stari grad, šetališta...
    Cene slične kao kod nas. Za shoping - idealno :) Od markirane garderobe do pijace :) Najviše zlatara, koje se otvaraju tek uveče. Postoje parkinzi koji se naplaćuju, možete parkirati i na ulici, ako ima mesta. Ne Velikoj plaži suncobrani su od 4eur.
    To je zaista poseban grad, imate šta da vidite i obiđete, bogat noćni život, prelepe plaže, restorani i kafići... Uvek ću se vraćati u Ulcinj

Buljarice 2013 Prokupacki kamp

Autor Betolini, za destinaciju Buljarice,

Datum boravka: 31.07.2013.
    Prosle godine letovao sam sa suprugom i cerkicom koja je tada imala 1 ipo godinu u ovom malom mestu a bili smo smesteni u kampu Toplica iz Prokuplja.
    Mesto je malo i nema apsolutno nikakvog nocnog zivota, par kafica i reastorana i to je to. Putic koji vodi od kampova, ko je bio shvatice, do centra mesta je izbetoniran ali pun onoga sto ljudi ostavljaju za sobom kada im prigusti. Malo je grozno ali tako je. Blizu je Petrovac do koga se moze stici preko brda ili magistralom za 20ak min. Put preko brda gde se nalazi vidikovac je strm ali odlicno izbetoniran i ima nocno osvetljenje - pitanje da li je radilo ali su nam rekli da jeste. Super je prosetati tim putem do Lucica, mala ali fantasticna plaza, i do prelepog Petrovca u kome zaista ima sta da se vidi, pazari i proseta.
    Sto se tice plaze u Buljuracima imam samo reci hvale. Ogromna je, cista i prelepa. Voda je fantasticno cista i kome je to najvaznije mislim da je ovde voda jedna od najcistijih u CG. Guzve nema i zaista moze da se uziva. Ima i talasa, ponekad cak i velikih ali nama to nije smetalo. Uzivali smo.
    Kome je potraban miran odmor, bez guzve i galame to ce svakako naci ovde a i blizina vecih turistickih mesta je super za sve kojima je potreban izlazak i nocni zivot. Srdacan pozdrav i prijatno letovanje :)
    lukaimasa

Đenovići

Autor lukaimasa, za destinaciju Đenovići,

Datum boravka: 30.06.2014.
    Simpatično mestašce za porodični odmor.
    Smeštaj u BISS-u je dobar u sobama I lux kategorije, za ostale ne znam. Hrana dobra i u dovoljnoj količini. Osoblje odlično.
    Parkinga nema, odnosno naplaćuje se (fascinira me reklama kod svih "obezbeđen parking" ali niko ne kaže da se naplaćuje naknadno. Kao kada bi naplaćivali kupatilo, imaš ga, ali korišćenje moraš da platiš.) 1,5 evra - dan.
    Plažice (namerno deminutiv) su, onako, kako bih rekao, između loših i jadnih. Ili su betonske ili nasute nekom "grobljanskom" rizlom koja bode za sve pare. Obavezna upotreba onih nazuvica za vodu ili dečjih plastičnih sandala. Plićak za decu je oko 2 metra dužine, posle toga ide strmoglavi pad, valjda zbog nasipanja plaža. Pojedine su toliko velike, da imaju samo jedan red ležaljki i noge vam sa njih vise nad vodom. Dve ležaljke i suncobran su 5 evra.
    Problem je i šetalište, odnosno ulica koja povezuje Bjelu-Baošiće-Đenoviće. Zbog genijalnosti prostornog planiranja i urbanista, to šetalište je moralo da ostane i saobraćajnica, gde stalno morate da vodite računa o deci da ne istrče pred kola, motor,...
    U samom mestu ima Roda market, a u Baošićima Voli, cene slične kao i u Srbiji.
    Kome dosadi šetanje kroz ova mesta, može brzo do Herceg-Novog koji nudi mnogo više mesta za provod.
    Sve u svemu, pristojno i mirno mesto za porodični odmor, za one koji mogu da prenebregnu navedene nedostatke.