Mladen83 @ 10. 10. 2007 - 19:14
Ljudi POMAGAJTE ako boga znate!!!Hocu da idem pocetkom decembra u Svabiju,a nemam pojma sta treba da radim!!!Jedino znam da mi treba garantno pismo,koje mi nije frka da ga nabavim i sve ostalo sto traze od papira posto sve pise na sajtu!!!E sad,koliko ranije pre polaska treba da se predaju papiri i takodje ja sam student,a ujedno sam i zaposlen,pa sta je bolje tj zasta da prilozim papire za studenta je mnogo lakse pa zato pitam!!!Inace hocu turisticku vizu na od prilike 2 nedelje!!!HITNO MOLIM ZA ODGOVOR!!!HVALA UNAPRED!!!
Najpre treba da dobiješ garantno pismo od tvog domaćina, koje mora biti originalno, dakle ne fotokopija, faksimil ili scan. To je najvažniji dokument. Ako si redovan student onda je, valjda, jednostavnije da izvadiš tu potvrdu od fakulteta nego da prikupljaš dokumenta koja traže zaposlenima. A mala je verovatnoća da si redovan student, zaposlen za stalno
Kada si prikupio
sve što se traži i pedantno popunio dva identična zahteva budi ujutru, radnim danom, ispred konzulata, oko 07h. Osoblje izađe ispred konzulata i pravi spisak tako što svako pokaže svoj pasoš i garantno pismo
na uvid. To pravljenje spiska može da potraje 1/2 sata, uglavnom, ako dođeš do 09h najverovatnije ćeš biti primljen istog dana. Kad te stavi na spisak pitaj ga kada otprilike da dođeš. Ako si npr. 40-ti po redu, verovatno će te prozvati oko 10h. Mislim da nije strašno i ako dođeš kasnije, ako su te već prozivali, prozvaće te ponovo. Kada uđeš unutra i stigneš na red predaćeš sva potrebna dokumenta službeniku, možda te pita nešto, kod koga ideš, koliko ostaješ, ko plaća troškove i sl. Kada pregleda sve dokumente tražiće ti 35€ i daće ti potvrdu na kojoj piše kada treba da dođeš po pasoš - a to će biti za 5-6 dana.