Skoči na sadržaj

putovanja.info logo

Kako najjeftinije (autobusom) od Beograda do Beca, i nazad?

16 odgovora na temu

#1 Gargamelo

backpacker

• Član
  • Poruka:25

Napisano: 09. Oct 2010 - 06:27

Pozdrav ljudi! :)

Stvari stoje ovako - treba uskoro da putujem iz Beograda za Bec na nekih 10tak dana. Imam smestaj, jedino treba da vidim kako cu da stignem do tamo.
Isao bih autobusom, pa me zanima samo gde mogu najjeftinije da prodjem, a da put bude podnosljiv? Samo jos da naglasim da sam student, cuo sam da kod nekih prevoznika postoje i popusti za studente, ali nigde nista konkretno nisam uspeo da nadjem. :(

Pomogao bi mi bilo kakav link, broj telefona ili bilo sta slicno, gde mogu da dodjem do detaljnijih informacija oko kupovine karte.

Hvala unapred na odgovorima! :)

#2 lav

svetski putnik

• Član
  • Poruka:947

Napisano: 09. Oct 2010 - 09:27

Imas npr. Fudeks, pogledaj njihov sajt, cena povratne karte je 50 evra.
Ja sam isla do Budimpeste vozom, 26 evra je povratna, pa zatim autobusom Orangeways koji je izuzetno udoban iako je low cost i to me sve kostalo nepunih 40 evra.

#3 Gargamelo

backpacker

• Član
  • Poruka:25

Napisano: 09. Oct 2010 - 11:39

Hvala na brzom odgovoru!:)

Nego, pregledao sam Fudeksov sajt, i primetio da su polasci i iz BGa i iz Beca samo tri puta nedeljno, i to u terminima koji mi nikako ne odgovaraju. :(

Jel postoji neki prevoznik koji organizuje ture svakog dana u nedelji, makar i morao skuplje da platim?

#4 Infoputnik

Samo putnik

• Član
  • Poruka:9705
  • ženski

Napisano: 10. Oct 2010 - 00:49

Evo probaj ovde
nis expres

znam da imaju studentski popust sigurno. Pozovi i pitaj, ovde su cene iz Nisa, ali svakako ode preko Beograda.

Nije dozvoljeno postavljanje linka ka agencijama

Kefalonija Lefkada Krit, Albanija 2013
MFT: Kefalonija plaze Kefalonija Venecija Sarajevo Una Hvar Krit prvi put Ag.Nik
......................................................
Postavljena slika

#5 Vookela

iskusni putnik

• Član
  • Poruka:208