Skoči na sadržaj

putovanja.info logo

Radovi i podešavanja na forumu su u toku. Može se desiti da vam neke od funkcija ne rade. Verujemo da vam je važnije da je forum dostupan nego da sve funkcije rade. Izvinjavamo se na čekanju i zahvaljujemo vam na strpljenju. Potrudićemo se da u najkraćem roku osposobimo i ostale funkcije.

Viza za Canadu

• Ne možete pisati na ovoj temi
8 odgovora na temu

#1 ignjacio87

backpacker

• Član
  • Poruka:3

Napisano: 11. Aug 2010 - 05:08

Zdravo svima...imam par pitanja za upucenike ove teme: Dva puta sam aplicirao za turisticku vizu za Canadu. Odbijen sam oba puta iz sledecih razloga...nisam ih ubedio da cu se vratiti nazad u Srbiju (smesno ) nisam otisao u ambasadu da se ubedjujem sa njima...odneo sam potrebnu dokumentaciju. prvi puta sam aplicirao, jos uvek sam bio student(nisu bili zadovoljni, zato sto sam ne zaposlen, nemam nista od nekretnina na svoje ime) takodje veoma smesno. Biti student i istovremeno imati sve to sto su oni meni rekli je smesno. ... Sledeci put sam okusao srecu sa istim jeli papirima i opet nista... ok. Sada sam u radnom odnosu, i dalje nema nista od nekretnina na svoje ime, u radnom odnosu sam nesto vise od godinu dana, zelim opet da apliciram za turisticku vizu. Da li ce mi sada ovo zaposljenje nesto pomoci oko dobijanja iste gore navedene vize? hvala svima koji daju neki komentar, bio od koristi ili ne :)

#2 codemaker

svetski putnik

• Isključen
  • Poruka:4249
  • muški

Napisano: 11. Aug 2010 - 16:11

Ja sam imao sličan problem kad sam išao na ćerkino venčanje, doduše u USA ali je ista procedura maltene.
Prvi puta su vizu dali meni i supruzi ali su sina odbili!
Na moje pitanje da li je moguće da će zabraniti batu da bude na sestrinom venčanju, da će nam uništiti ovako važan dan u porodici, sleganje ramenima i "takvi su propisi"
Sin je bio u fazi započinjanja firme, nezaposlen dakle.