Stefanija

Hotel El Mouradi u Mahdiji u Tunisu

87 poruka u ovoj temi

Da dopunim mišljenja o hotelu.

U agenciji smo uplatili sobu s pogledom na more, ali i pored toga i bakšiša u pasošu prva ponuđena soba je bila u prizemlju pored bazena. Kad smo rekli da imamo uplaćen pogled na more odgovor je bio - Sad imate pogled na bazen-  Druga soba se jako osećala na memlu a pošto suprug ima opstruktivnu bolest pluća tražili smo da nam pokažu još neku sobu. Treća je bila u redu, ali totalno nespremna, prljava,sa prljavom izgužvanom posteljinom, ulepljen sto od soka, pobacane čaše od kafe po podu, ali to je bio manji problem, pošto nam je soba odgovarala rešili smo da sačekamo  da sve srede ( posle tri poziva) a za to vreme smo otišli u obilazak.

Tačno je da se ležaljke zauzimaju, i već oko 8 nema slobodnih ležaljki. Mnogi stavljaju svoje peškire na ležaljke na plaži a sede na bazenu, pa se tako šetkaju ceo dan zauzimajući dupe ležaljke.

   Sef nismo ni mi imali u sobi. Imali smo ga ali nije radio. Pokušavali su da ga zamene tri puta ali pošto ni jedan donet nije radio, na kraju smo odustali. 

  Hrana je bila dobra, izbor je veliki, problem je jedino vrućina u restoranu i slaba klima. Veliki je nedostatak čaša pa se čeka u redu na čaše za sokove i kafu.

  Peškira za plažu češće nije bilo nego što je bilo pa smo ih zamenili svega par puta, ostalo vreme smo koristili naše peškire. 

  Soba je redovno čišćena, prani podovi, kupatilo, terasa, i ostavljani peškiri, šamponi, papir bez da smo bilo šta tražili.. I toaleti u hotelu su redovno održavani, uvek sa svežim cvećem dekorisani lavaboi, pa smo često i čistačici ostavljali bakšiš. 

  Internet.. Uh.. Loš... Jurili smo ga po hotelu, a u nekim periodima ga uopšte nema.. Najjači je bio u delu gde su infopanoi, tu smo uglavnom imali internet, ali ako vam je bitan zbog posla ipak kupite karticu. 

    Sve u svemu, dosta stvari bi trebalo poboljšati, ali što bi rekli, koliko para tolko muzike, pa vodeći se tom logikom za uplaćen novac hotel  je sasvim ok. 

  Mahdija je čarobna, išli smo nekoliko puta taksijem, obilazili uličice i radnjice, uživali u restoranima uz čaj od hibiskusa sa pinjolama, zavirivali u tkačke radionice, nakupovali začine kod Abdula... U El Jem smo išli samostalno taksijem do Mahdije pa luažom do El Jema i muzeja rimskih vila. 

   

 

  

 

 

4

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Postavljeno (izmenjeno)

Evo svezeg izvestaja iz El Mouradi Mahdia hotela za ovu sezonu. Nas boravak je bio od 15/06 sto znaci da smo prvih 5 dana uhvatili neku kao predsezonu gde je vecina turista bila iz Srbije, Poljske pa cak i nekolicina iz Hrvatske a zatim su od 20. poceli masovno da pristizu Arapi sa kompletnim porodicama u sastavu baba, deda, mama, tata i 3,4,5-oro dece. U prvih 5 dana nikakav problem nije bio ni sa mestima na plazi/bazenu ni sa mestima u restoranu ali vec posle 20. to je bilo otezano, ali izvodljivo.

Sto se hotela tice, kao sto su svi do sada rekli, nije to za 5 zvezdica ali nije ni lose. Imam utisak da u Tunisu zvezdice dobijes kad se hotel sagradi i pocne da radi a onda posle toga to vise niko nikada ne kontrolise, ili mozda kontrole i ima ali su kontrole podmitljive pa zvezdice tako i opstaju. Neki su spominjali da se u hotel vise ne ulaze od kada je stari vlasnik umro, e i tu ima nekih pomaka. Ili je matori oziveo ili su naslednici poceli da ulazu. Naime za vreme naseg boravka stigla su 2 nova velika klima uredjaja. Jedan je dan pre naseg odlaska ugradjen u glavni hol (pored vec 2 postojeca) a za drugi znam samo da je stajao u kutiji na terasi sto gleda prema bazenu, a gde je posle odnet to ne znam. Takodje prvih par dana klime u holu i restoranu jos nisu radile (doduse nije ni trebalo), ali su od 20. dosli majstori, izvrsili servis i klime u pocele da rade kako na recepciji tako i u trpezariji.

Takodje imam utisak da su sobe sveze okrecene jer nigde nijednu fleku nisam video ni u sobi ni u hodnicima i deluje da je boja sveza. Cak su jedno jutro krecili krov od onog malog restorana gde se sluzi pica, spagete i pomfrit od 14:00.

Tepisi su takodje cisti i izgledaju kao novi, doduse nije mi jasno zasto imaju tepihe po sobama i hodnicima, totalno nepotrebna stvar na tako toplim destinacijama. Bez tepiha imas manje posla oko ciscenja em je hladnije a i zdravije.

Sto se sobe tice, nasa je bila na 3. spratu, koji je ustvari po numeraciji na liftu 1. sprat a po numeraciji u hodniku 4. sprat, tunizanska logika. Soba sa pogledom na bazen ili more nije bilo, sto je vrlo moguce i tacno jer su svetla i peskiri na balkonima to i potvrdjivali, sve se cinilo popunjeno. Soba nije imala ni sef ni minibar a TV nije radio. TV nisam hteo da reklamiram jer mi na moru nije ni potreban, a cak i da radi sumnjam da bih nasao ista vredno da gledam na tih par arapskih kanala. Zato je TV ispod recepcije bio OK, i svaki dan su se gledale utakmice na Euro 24.

Sef su doneli sledeceg dana, posle 3. podsecanja, dok minibar i dalje stoji negde zapisan u nekoj svesci na recepciji. Za minibar sam takodje odustao jer vodu uzimam sa bara kad mi treba a posto smo sobu bukvalno koristili samo dok spavamo, nisam osecao potrebu da ce mi biti potreban.

Najveca mana nase sobe su bili duseci. Totalno izraubovani, tvrdi, imam utisak kad bi ih zeleli pokloniti beskucnicima niko ne bi uzeo. Koliko sam primetio to je definitivno nedostatak ne samo nase sobe nego i drugih. Ako su ove godine ulozili u klime, mozda sledece godine odluce da uloze u duseke. To bi zaista bio pun pogodak i ovah hotel bi ostavio mnogo bolji utisak.

Drugi, i mozda poslednji, nedostatak ovog hotela je menadzment. Jednostavno ljudi nisu sposobni za taj posao i to se vidi. Hotel ima zaista super potencijal ali je osoblje vrlo lose organizovano. Ne zna se ko losije radi svoj posao, da li oni nazovi konobari u restoranu, spremacice ili oni koji kao treba da resavaju tekuce probleme kao kad ti treba peskir, sef, sampon ili bilo kakva druga usluga.

Spremacica dodje da pospremi sobu, uzme 3 prljava peskira i ostavi 1. Ne znam koja je to inteligencija ali nije se desilo jednom pa da kazem da je slucajnost, Onda moras da je vijas ili da trazis onim klincima koji kao treba da resavaju takve probleme a ti klinci ne pricaju nijedan jezik sem arapskog. Sta god da ih pitas dobijes isti odgovor: "5 minutes" tako da sve sto ti treba cekas nekih 5 minuta koji nikada ne prodju.

U restoranu su totalno pogubljeni. Ima ih dosta, motaju se tamo oko stolova ali cim dodje vise gostiju nastaje totalni raspad. Tako  da sam vrlo cesto sam odlazio do ormarica gde drze escajg, salvete i case i postavljao ih. Vlada totalna neuigranost, jedan skuplja case, onda dolazi drugi koji pokupi 2 tanjira od prethodnog gosta a ostavi 1 tanjir, i onda cekas nekog treceg koji ce da pokupi i taj 1 preostali tanjir. Pa onda cekas nekog da obrise stol, pa nekog da postavi. A ceo taj proces mogu da urade za 30 sekundi 2 coveka, da jedan pokupi tanjire i stavi na kolica a drugi obrise stol i postavi set. Ali kad ih gledas kako rade, kao da gledas ove nase sto igraju fudbal. No sve su to sitnice koje meni nisu unistile odmor ali napominjem za neke buduce putnike. Nazalost, najveca i najruznija stvar je kolicina hrane koja se u All inc. konceptu baci. Zalosno je to videti pogotovo na kontinetu gde ima toliko gladnih. Sto je najgore vecina gostiju se slicno ponasa ali ipak Arapi prevazilaze sve. Imaju veoma interesantan koncept, obicno spoje 2 stola jer ih ima bar 8-10 i onda se svi rastrce po restoranu navade brdo hrane, stave sve na sredinu stola i onda ko sta zeli to vadi u svoj tanjir. Pametna stvar je sto ne moraju da ustaju posebno za glavno jelo pa posle za desert pa voce, ali sa druge strane oni toliko navade hrane a pojedu manje od polovinu, sve ostalo se baci. Muka coveku bude kad prodje pored njihovog stola kad oni odu. Zasto ne mozes da izvadis 2 parceta mesa pa ako ti treba jos, ustani i uzmi jos, ne, oni odmah navade 10 komada mesa a pojedu 3-4, onih 6 posle se baci.

Pored tih nekih sitnica ima i mnogo dobrih stvari. Hotel je na prelepoj pescanoj plazi, i to je definitivno najbolji utisak svih koji tamo letuju. A plaza je za vecinu turista najvaznija stvar. Beli brasnjasti pesak, tirkizna boja vode, dugacak plicak. Voda je bila topla i mi smo sate prvovodili u vodi bez da nam je bilo hladno. Letovao sam pre u Hurgadi i u Marakesu i u oba slucaja su hoteli bili bolji ali Marakes nije na moru a Jungle aqua park u Hurgadi nije na plazi a i ta plaza koju koriste turisti ovog hotela je nikakva, tako da ipak lepsi utisak nosim iz Mahdije.

Koliko restoransko osoblje nije uigrano sa druge strane animacioni tim ovog hotela je zaista organizovan i dobar. Ima bukvalno svega od jutra do veceri. Ima ih mnogo i svako zna svoj posao. Ima joga, aquarobik, strelicarstvo, fudbal, vaterpolo, odbojka na pesku, bocanje, bebysitting. Postoje i vodeni sportovi koji se doduse dodatno placaju. Tematsko vece svaki dan drugacije, ples, karaoke, miss hotela, africko vece i razne druge stvari. Stvarno moras biti tesko zakeralo ili totalno asocijalna osoba pa da kazes da ti se nista ne svidja.

Sto se hrane u hotelu tice, pa hoteli u kojima smo bili u Egiptu ili Marakesu nude veci izbor hrane odnosno imaju po 5/6 razlicitih tipova restorana. Ovaj hotel ima jedan restoran (ako izuzmemo onaj a la cart) i ima manji izbor hrane ali je uglavnom sve ukusno. Ima uvek bar 3-4 vrste mesa, kuskus i ribe ima svaki dan, dok se piletina, jagnjetina, pljeskavice, curetina smenjuju. Ima rostilj gde opet radi jedna osoba pa u spicu se formira red od 10-15 ljudi pa se ceka 5 minuta jer onaj ne moze da postigne da ispece sve odjednom, pogotovo kad je ispred tebe neka arapkinja koja nosi mesa za ceo stol, pa onda samo za nju treba 10-15 komada mesa. E onda umesto da ubace jos jednog kuvara na drugi rostilj, oni upale drugi rostilj ali i dalje jedna osoba radi, pa onda malo pece na jednom a malo na drugom rostilju. Kolaca ima bar 5-6 vrsta i svi su ukusni. Ponekad (jednom nedeljno) bude i onih njihovih "orijentalnih" kolaca sa bademima, orasima... steta sto ih nema cesce. Jedino je izbor voca los. Ima samo narandze, sljive i breskve. I to breskve su uglavnom tvrde i bezukusne. Dinje ima mozda svaki treci dan, dok za dorucak dodaju jos i urme, koje su po meni i najbolje. Za dorucak ima salata, vec pomenutog voca, vocnih jogurta, cerealija, kajgana, kuvana jaja, virsle i 2 vrste kackavalja i samo jedna, vrlo losa, vrsta parizera. Postoji i neki mladi beli sir, ali legenda kaze da se on vrlo retko moze uhvatiti, meni je poslo za rukom samo jednom. To valjda samo jednom u toku dorucka iznesu i onda sto se razgrabi za 5 minuta to je sve, nema vise.

Sumirano, za tih 500-550 evra za 9 nocenja (sa ukljucenim letom) ovaj hotel nudi zaista mnogo, kad se doda veliki bazen i prelepa plaza moja je preporuka. Po meni mozda i najbolje letovanje do sada.

U dodatku samo par reci o Mahdiji kao gradu. Obisli smo je jednom uvece i jednom preko dana. Otisli smo u petak kad je kao ta pijaca, iako ja imam utisak da je ta pijaca svaki dan. Jer i vece pre toga bile su te tezge tamo, samo su vec sklanjali robu. Pijaca k'o pijaca, 90% robe je kineski tekstil, u ostalih 10% ima svega od novosadskog Najlona do zacina i tepiha i sitnih suvenira. Nisam nigde uspeo da nadjem magnet za frizider na kojem pise Mahdia, na svakom pise Tunisia. Jedini na kojem je pisalo Mahdia je neki od plute i bio je ruzan. Vecina magneta su oni gumirani tanki.

Svaki taksista ce reci da od hotela do grada je 10 dinara. Ja sam jednog testirao i pitao da li moze za 8 i pristao je odmah, no na kraju sam mu ipak dao 10. Nije mi zao, za 3 evra skoro 6km njemu ce vise znaciti nego meni. Doduse kazu ljudi da moze i za 5 dinara ali to je bas podcenjivanje. Doduse samo 1 taksi od svih koje smo koristili je imao klimu, one raspadnute Dacije jedva i da se kotrljaju.

Prevaranata ima svuda ali ako ne ulazis u razgovor ne doticu te se. Manje su naporni od onih u Egiptu ili Turskoj. Naravno i nas je startovao jedan sa pricom za koju sam kasnije cuo da je vrlo cesta u celom Tunisu. Naime cekaju kod medine na mestima gde taksisti obicno ostavljaju turiste. Po narukvici prepoznaju iz kojeg ste hotela i onda vam pridju sa pricom kako su oni kuvari bas u tom hotelu. Pa vas pitaju kako vam se svidja hotel, hrana, odakle ste. Kad vam udju pod kozu onda pokusavaju da vam daju korisne informacije kako je bas sad festival u gradu ali kako najbolje zacine, suvenire i tepihe ne mozete kupiti na tezgi nego ce oni da vam pokazu najbolju radnju. I onda vas tako uvuku u radnju kod nekog za kojeg kazu da mu je otac, brat, mama, sestra i tu pokusavaju da vam prodaju robu. Nas je odveo u radnju sa tepisima i rekao da mu to otac drzi. Matori je perfektno pricao engleski na moje iznenadjenje i bio je vrlo prijatan. Ali smo ga brzo o'ladili rekavsi mu da tepih ne mozemo da teglimo avionom. Kad je video da od nas nema leba vrlo brzo mu je splaslo raspolozenje, pokusao je da nas odvede u radnju koju mu drze zena i cerka ali smo se zahvalili i otisli. Doduse mogu da shvatim zasto to rade, jer radnja ovog lika iako je na 30 metara od ulaza u medinu, malo je zavucena i ne vidi se, tako da verujem da turisti ovu radnju i ne vide i jedini nacin da nekom nesto proda je da ih nekako namami u radnju. Pored radnje sa tepisima se nalazi jedna jako mala radnja koja prodaje zacine, tu nas je isto odveo. Covek koji drzi radnju zna dosta jezika i u tom casu je nekim Poljacima objasnjavao koji zacin je za koje meso. Sluzio se i poljskim jezikom dosta vesto, no mi smo jedino hteli safran a njega smo vec kupili prethodnog dana u El Dzemu tako da se nismo zadrzavali. Sama medina u Mahdiji je zaista interesantna, preporucio bih svima da se prosetaju, narocito danju. Da se promuvaju po uskim ulicama sve gore do tvrdjave, zaista odaje utisak nekog davno proslog vremena, kao da ste u bajci Aladin i carobna lampa, a naci cete i lampe i cilime, jedino za duha ne garantujem ali tamo je i groblje pa ko zna.

S obzirom da je nas boravak bio samo 9 dana, a odmor nam je bio preko potreban, od ekskurzija smo obisli samo El Dzem u sopstvenoj varijanti. Luaz do El Dzema je 3.6 dinara (4 dinara u povratku) sto je vise nego smesno. To mu dodje nesto vise od 1 evra za 40-tak kilometara. Doduse kvalitet prevoza je na nivou autobusa iz Ko to tamo peva. Klima je u vidu otvorenih prozora a putnici uglavnom domaci, higijena nula. Ulaznica je 12 dinara (4 evra) i vazi za muzej i amfiteatar (koji je nekih 700-800 metara dalje). Mi smo mozda pogresili sto smo izasli kod muzeja pa smo prvo posetili muzej a posle amfiteatar, bolje bi bilo obrnuto jer smo u El Dzem stigli oko 10:30 i dok smo obisli muzej i stigli do amfiteatra bilo je vec proslo 12 a taj dan je, naravno, bio najtopliji, oko 35 stepeni. U muzeju je ipak svezije u ovom unutrasnjem delu pa covek ima gde da se skloni od sunca. U muzeju smo bili jedini, tako da smo na miru razgledali mozaike i slikali a da nam niko nije ulazio u kadar. Imali smo i tu srecu da je kustos bio tamo i on je sa nama obisao lokalitet i ispricao nam je pricu o mozaicima i samom lokalitetu. Zaista prijatan covek, rekao je i da je pre 3 godine bila RTS i on je pricao za emisiju o muzejskim eskponatima.

Sto se amfiteatra tice, tu nismo bili sami ali nije bilo vise od 20 ljudi sve ukupno. Amfiteatar je zaista impozantan, manji od rimskog ali vise ocuvan. U radnjicama oko amfiteatra smo uzeli safran, trazio je covek 40 dinara za veliku kesu, ali je na kraju pristao na 20 i jos je nudio dodatnu za 15 dinara ali dovoljna nam je bila jedna. Znam da se po radnjama kod nas kesica safrana od 3 grama prodaje za oko 5+ evra, tako da mislim da nismo lose prosli jer smo mi za 6 evra uzeli gotovo 20-tak grama.

Poslednji put sam u Tunisu bio 2005. i 2004, i evo nakon 20 godina ponovo. Imam utisak da se Tunis ni za milimetar nije promenio. 20 godina je dug period i gde god da se vratite posle toliko vremena videcete manje ili vece promene ali u Tunisu kao da je vreme stalo. I dalje sve sto je van hotela je izuzetno prljavo. Smeca ima toliko po ulicama, pored puteva pa cak i van naseljenih mesta. Imam utisak da je prljavije od Egipta. Uglavnom ne postoji trotoar, jedno vece smo isli peskeod hotela do medine pa smo se nagledali svega, steta za zemlju sa toliko potencijala.

Do sada sam posetio Nabel, Port el Kantaoui, Sousse i Mahdiu. Voleo bih da posetim jos Hamamet i Djerbu pa se nadam da ce neko naredno leto opet biti Tunis, a i Sahara mi je jos ostala kao zelja. Ne znam koliko kosta izlet u Saharu sada, jedino znam da je pre 20 godina cena bila oko 120 evra ali je tada ta ekskurzija bila 3 dana, danas je 2 a mislim da je cena ostala ista. Tada sam bio klinac pa me bas nije interesovala Sahara kao ni druga sa kojim sam letovao pa smo to preskocili a obisli smo Tunis, Sidi bou Said, Bardo i Kartaginu. Pustinju ostavljam nekom ko je bio nedavno da napise utiske i cene a buducim putnicima preporuku za Tunis i Mahdiju.

 

 

Izmenjeno (Simo)
3

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Odlicno si sve objasnio, uzivali smo citajuci, Jedva cekamo 16.7.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Postavljeno (izmenjeno)

@Simo i dobar i iskren opis! Obzirom da si puno putovao mogao si lako da uporediš mesta i hotele i tako si veoma slikovito sve opisao kako jeste.

U pravu si da se Tunis nije puno promenio. Jedino su neki hoteli poprilično oronuli. Medjutim, oni skuplji su ipak super. 

Usluga sobarica, konobara i kuvara neki put zavise od bakšiša, a najčešće od loše organizacije posla i neobučenosti za posao. U arapskom svetu mnogo zavisi i od mentaliteta. Tačno si ih opisao kako jeste. 

A ljudi su ljudi. Domaće vaspitanje je presudno. Neko baca hranu, a naš prijatelj, Slovenac, kaže da se kesica čaja sasvim dobro može i dva puta koristiti! Mi smo u kući naučeni da se hrana ne baca, a kod njih... 

Sigurna sam da bi ovaj tvoj "mali" putopis rado dopunio nekom fotografijom. Sad više to ne možemo i to je velika šteta. 

Izmenjeno (dujaspasa)
1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

@Simo

Sve potvrdjujem, vratila sam se 4. juna, nije bilo uopste guzve ni u hotelu ni na bazenu ni na plazi.

Objasnjenje za masovniji dolazak muslimanskih gostiju je da je 20. juna zavrsen njihov veliki praznik Kurban Bajram, kojim se zavrsava Dan Arefata (15 i 16. juni) kad se muslimani okupljaju na hadžu u Mekki. Dakle, pre toga su vecinom bili na hadžiluku. Mada, i u periodu kad sam ja bila u EMM ih je bilo ali ne puno i uglavnom iz Francuske. Inace, za razliku od domacih, koji cene kad im se obratis na arapskom, "francuzi" se skoro uvrede i insistiraju da komuniciraju na francuskom. 

No, ljubazni su i jedni i drugi, ali najvise smetaju ta brda hrane koja ostaju na stolovima. Razgovarala sam sa menadzmentom koji je prosto očajan zbog toga jer ne mogu nista da urade da to sprece. Ja sam predložila kaznu po Šerijatu - šibu  za uzimanje/ostavljanje  hrane koja se posle baca.:angry:

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima
 

@Simo i dobar i iskren opis! Obzirom da si puno putovao mogao si lako da uporediš mesta i hotele i tako si veoma slikovito sve opisao kako jeste.

U pravu si da se Tunis nije puno promenio. Jedino su neki hoteli poprilično oronuli. Medjutim, oni skuplji su ipak super. 

Usluga sobarica, konobara i kuvara neki put zavise od bakšiša, a najčešće od loše organizacije posla i neobučenosti za posao. U arapskom svetu mnogo zavisi i od mentaliteta. Tačno si ih opisao kako jeste. 

A ljudi su ljudi. Domaće vaspitanje je presudno. Neko baca hranu, a naš prijatelj, Slovenac, kaže da se kesica čaja sasvim dobro može i dva puta koristiti! Mi smo u kući naučeni da se hrana ne baca, a kod njih... 

Sigurna sam da bi ovaj tvoj "mali" putopis rado dopunio nekom fotografijom. Sad više to ne možemo i to je velika šteta. 

Prvi put smo ostavili sitne evre na krevetu, no sobarica ih je samo premestila u pepeljaru. Onda smo skontali da mozda ni ne mogu kovanice od 50 centi da se razmene nigde pa smo ostavljali dinare, no medjutim sobarica se nije pojavila u sobi tog dana iako smo ih vidjali na nasem spratu i tako smo se vijali ostatak letovanja. Imam utisak da imaju manjak sobarica jer one pocnu sa cisnjenjem soba oko 8 ujutru (verovatno one sobe ciji gosti su napustili hotel) i budu tamo po hodnicima sve do vecere. Do sada gde god da smo odsedali sobe su se cistile do nekih 1-2 popodne, uglavnom do 12 soba uvek bude sredjena, ali ovde je to trajalo ceo dan.

U pravu si kad kazes za obucenost osoblja, nekada su u hotelima i restoranima po SFRJ radili iskljucivo ljudi koji su se za to skolovali, danas ce privatnik pre zaposliti nekog bez ikakvog iskustva jer ce ga manje platiti nego nekog sa skolom i iskustvom. Ali je i Jugoslavija bila zemlja turizma i uz tradiciju je izgradjen bio i standard. A onda mozes zamisliti kako je u zemljama poput Tunisa i Egipta koji su do pre pojave mas turizma uglavnom cuvali koze, pa cak i popularnim Grckim mestima koji su do 80-tih bili obicna ribarska sela.

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Napravi nalog ili se prijavi sa postojećim kako bi komentarisao/la

Potrebno je da budeš član naše zajednice kako bi ostavio/la komentar


  • Posetili nedavno   0 članova

    Niko od registrovanih članova ne gleda ovu stranicu.

  • Naša statistika

    26993
    Ukupno tema
    905514
    Ukupno poruka