Guest gogi

Air Serbia- Ex JAT

557 poruka u ovoj temi

Ljudi sta mislite o jatu?Da li su sigurni za putovanje?

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

JAT ima sasvim bezbedne i tehnicki ispravne avione, zahvaljujuci ljudima koji posao rade srcem... medjutim, druga stvar je enterijer aviona - kabinsko osoblje je onako (matoro), nisu bas ljubazni, sedista mogu biti razdrndana, prljava, kao i sam enterijer aviona. Usluga - onako... ali sto se tice bezbednosti i ispravnosti aviona, sve domace kompanije su veoma veoma bezbedne i postuju sve sto se tice svih standarda u tehnickom odrzavanju aviona...

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Ne mogu da se susdrzim kada je ova tema u pitanju. Odakle poceti? Recimo od toga da smo suprug i ja 30.7. ove godine krenuli put Bodruma nasim renomiranim prevoznikom. Taj dan je da podsetim bilo skoro 40 stepeni. U aerodromskoj zgradi klima bas i nije radila, tako da su samo sretnici koji bi stali blize ispistima za vazduh mogli da se rashlade. Bili smo gola voda posle 10 minuta na aerodromu. Zasto je to vazno? Zato sto je avion kasnio. Kada putujete preko nasih turistickih agencija onda ste duzni da 2 sata pre poletanje dodjete na aerodrom i uzmete vasu kartu. Posto nismo iz Beograda, jako nam je vazno da saznamo barem nekoliko sati pre poletanja kada putujemo. Obavestenje o poletanju aviona dobijamo 29.7. oko podneva. Ja se samo pitam kako na putovanje stizu oni koji ne zive kao mi na 70 km od Bg?Da li ljudi iz nekih drugih krajeva daljih Bg ne putuju? Bas bih volela da cujem kako oni stizu na vreme? Kazu to je carter-let pa se vreme poletanja zna tek dva dana pred put!Samo jedno poredjenje-kada putujete recimo u Cancun, jedna od mogucnosti vam je redovnom linijom do Amsterdama pa KLM-ovim CARTER LETOM IZ AMSTERDAMA DO CANCUNA. Iz licnog iskustva-za svoj povratak sam znala 2 meseca ranije, kao i za odlazak. Tako da su to gluposti, da se to zna tek dva dana ranije. To samo govori o sposobnosti i velicini naseg prevoznika. Elem da se vratim na put do Bodruma koji je 30 . 7. izgledao jednako daleko kako i pomenuti Cancun jer smo posle cekiranja proveli u zagusljivoj zgradi vise od tri sata cekajuci da makar znamo kada cemo poleteti.Na monitoru je pisalo, ma nije pisalo nista, a nama nije preostalo nista nego da kupujemo vodu, pijemo vodu, da se setamo po aerodromu i gledamo putnike koji dolaze. Za svo to vreme ni jedan avion stranih avio kompanija nije sleteo na nas aerodrom. Stvarno slika za razmisljanje. Konacno smo pusteni posle poslednje kontrole u sobu malo vecu od necije dnevne sobe, gde je ventilacija bila jos gora i gde sam se osecala kao da putujem po kazni. Bez reci objasnjenja stojimo i cekamo da krenemo na nas godisnji odmor!A onda sledi jos veci sok ulazite i avion koji je stariji od tridesetigidisnjaka, koji verovatno nisu stigli ni da pospreme jer je sat vremena pre toga dovezao putnike iz Antalije. Osoblje je jako bilo jako ljubazno, sto nije uvek slucaj, jer su to obicno sredovecne zene kojima i nije do ljubaznosti bas uvek, ali su bolje od onih sto vas vode do Hurgade ili smo mi zapali kod takvih. Ne mogu da verujem da nema devojaka koje bi zadovoljile kriterijume i radile kao osoblje u avionu, a da pristojno izgledaju!Nadam se da cemo imati prilike u buducnosti da biramo ko ce nas voziti, jer to debelo placamo.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Inace, na sajtu www.airport-belgrade.co.yu postoji real-time red letenja i za jedan dan unapred, tako da vec posle ponoci mozete videti detaljno sve odlaske za taj, kao i sutrasnji dan, sa tacnom oznakom prevoznika i broja leta. Svako ko ima pristup internetu moze bez problema da se informise kada idu carteri za odabranu destinaciju a dva dana je ipak dovoljno da se stigne na aerodrom cak i iz Crne Gore... Svugde u svetu je uobicajeno da carter letovi kasne i uvek se najavljuju max 2-3 dana unapred. Zasto je to tako? Zato sto se za carter let angazuje avion koji leti na redovnim linijama. Ukoliko iz tehnickih razloga avion sa redovne linije nije u stanju da poleti, onda se uzima avion koji je namenjen za carter i ubacuje na njegovo mesto. Zato je moguce da carter let kasni - ceka se prvi slobodan avion. To je jedan od razloga sto su i carter letovi mnogo jeftiniji od redovnih letova. Kompanijama je uvek bitan redovan let, na zalost putnika koji putuju carter letovima. Isto tako na sajtu aerodroma beograd, nekoliko sati pred poletanje mozete videti info o tome da li je neki carter otkazan/pomeren (i za koje vreme). Za one koji nemaju internet a imaju teletext na TV aparatu, isto se moze videti i na RTS-ovom teletekstu.

Inace, i pored dobre tehnicke sluzbe koja doprinosi bezbednosti i ispravnosti nasih aviona, problem u ciscenju enterijera odavno postoji... jednostavno je u pitanju nas mentalitet, a pogotovo su na udaru carter letovi jer ti avioni bukvalno lete non-stop, a posto je sluzba spremanja i cicsenja vrlo nemarna (to nema veze sa tehnickom sluzbom)... onda su i avioni uzasno prljavi.

O infrastrukturi aerodroma ne vredi pricati dok se ne dovrsi potpuna rekonstrukcija medjunarodnog terminala... surcinski aerodrom je ostao u ranim osamdesetim... ja mislim da nam je potreban novi, a ne rekonstrukcija postojeceg aerodroma...

O ljubaznosti osoblja na aerodromu ne vredi pricati... kakva nam je drzava, takvi su i oni. Generalno je to problem u Srbiji. Kad se rascisti sa nekim stvarima, bice bolje.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Da kazem i ja nesto o JAT-u:

Ja sam prosle godine doletela iz Antalije nocu negde posle 100 sati jadnog cekanja na tamo aerodromu a bio je to Aviogenex...svi se srpski prevoznici jednako "kotiraju" u svetu. Vreme poletanja se ne zna jer se avio prevoznik rangira po broju letova koje ima a mi imamo jedan dnevno pa cekamo da svi odlete kucama pa zato letimo u poslednji cas i nocu kasno :(

Na zalost.......tako je al to je Srbija nasa lepa!! (od srca)

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Nije vezano možda baš za JAT a možda i jeste..

Zašto se kod nas posebno i to papreno naplaćuju aerodromske takse? Zar to nije uračunato u cenu karte? Neko kaže jeste, neko nije.. Evo, za aranžman napr. za Tunis Argus traži i 48 € doplate na aranžman za aerodromske takse? Zar to nije malo previše, mislim u normalnim zemljama maltene toliko košta sama avionska karta.. :angry:

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Nije vezano možda baš za JAT a možda i jeste..

Zašto se kod nas posebno i to papreno naplaćuju aerodromske takse? Zar to nije uračunato u cenu karte? Neko kaže jeste, neko nije.. Evo, za aranžman napr. za Tunis Argus traži i 48 € doplate na aranžman za aerodromske takse? Zar to nije malo previše, mislim u normalnim zemljama maltene toliko košta sama avionska karta.. :angry:

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Nije vezano možda baš za JAT a možda i jeste..

Zašto se kod nas posebno i to papreno naplaćuju aerodromske takse? Zar to nije uračunato u cenu karte? Neko kaže jeste, neko nije.. Evo, za aranžman napr. za Tunis Argus traži i 48 € doplate na aranžman za aerodromske takse? Zar to nije malo previše, mislim u normalnim zemljama maltene toliko košta sama avionska karta.. :angry:

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Nije vezano možda baš za JAT a možda i jeste..

Zašto se kod nas posebno i to papreno naplaćuju aerodromske takse? Zar to nije uračunato u cenu karte? Neko kaže jeste, neko nije.. Evo, za aranžman napr. za Tunis Argus traži i 48 € doplate na aranžman za aerodromske takse? Zar to nije malo previše, mislim u normalnim zemljama maltene toliko košta sama avionska karta.. :angry:

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

To sa taksama je odavno poznato za carter letove, jer aerodromska taksa NIJE uracunata u cenu karte za carter letove. Za redovne letove je uracunata u cenu karte. Recimo za Grcku je od 25-50 evra, a mislim da je rekord Rim gde je 90 evra aerodromska taksa. Tako da se to placa u agenciji ili na aerodromu, a onda nama izgleda da je carter let jeftiniji od redovne karte, ali kad dodas i tu taksu ispadne da nije (ili mozda samo desetak procenata jeftinije od redovnog leta).

Kada kupujete redovnu kartu (za redovan let) to vam je u ceni karte i nikad ni ne znate kolika je aerodromska taksa negde u svetu.

Za Tunis je nekih 32-33 evra + nasa domaca (ali za ino-destinacije) 15 evra (1200 din) te tako to izadje 48 evra po osobi.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Cozmo hvala na objašnjenju. Evo, danas baš nešto o tome piše u Novostima kao o mutnoj raboti.

Inače zaglavio mi se program pa mi je duplicirao post, izvinjavam se na tome.. :ph34r:

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

e sad mene interesuje sledece - ja letim za kairo redovnim letom jata i u agenciji su mi naplatili aerodromske takse uk. 50 evra koje nisu ranije pominjali - sve mi se cini da se to neko lepo omastio - i jos sam besna

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Ma i to sto naplate, nego niko vam ne da fiskalni racun.Ladno uzmu pare na salteru i to je to!

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

cao forumasi...taman ohrabrim sebe da poletim u Tunis i desi se taj incident sa Jat-ovim i francuskim avionom...da li ima neko na forumu ko leti za Tunis 01.-og septembra?

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Videla sam da pojedine agencije koje prodaju aranžmane za Tunis putnike prevoze Tunis airom. Da li neko zna o čijim avionima je reč? Da li to JAT iznajmljuje avione i posade?

Napišite nešto o tome.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Napravi nalog ili se prijavi sa postojećim kako bi komentarisao/la

Potrebno je da budeš član naše zajednice kako bi ostavio/la komentar


  • Posetili nedavno   0 članova

    Niko od registrovanih članova ne gleda ovu stranicu.

  • Naša statistika

    26982
    Ukupno tema
    905031
    Ukupno poruka