MarkoToro

Ryanair - Rajan Er

529 poruka u ovoj temi

 

Mene čeka trostruka borba... Wizzair Temišvar-Valencia, to sam jedino uradila preko Jeftinih aviokarata, ali mi ne deluju operativno, ali ćeraće mo se.... Jer ako sam ti već platila uslugu... Onda Iberia Valencia-Sevilla,  pa gore pomenuti Malaga-Budimpešta...

Španija u vanrednom stanju, posle Italije drugo žarište u Evropi... a ništa od navedenih letova nije ukinuto... Stvarno mi ništa nije jasno... 

@Leicester, jel ste uspeli da ih dobijete?

Pomagajte dragi forumaši :shokiran: 

Nisam uspeo da dočekam agenta već 3-4 dana mada meni nije problem Ryanair već booking i rezervacija bez mogućnosti povrata novca,tu gubim priličan novac.Svi letovi su mi otkazani.Meni je Ryanair refundirao novac za dva aktivna leta koja još nisu otkazana,to mi je rešio agent na chatu pre nekih nedelju dana,Možeš i ti tako u slučaju da odustaješ od puta a mislim da smo na to nažalost svi primorani u ovom periodu.Samo složi dobru priču na chatu.Ja sam se raskukao za izgubljen novac na bookingu za rezervaciju bez mogućnosti povrata novca i čovek se sažalio.

Otkazani su mi svi letovi i dobiću refundaciju za svaki let.Imam jedan let koji mi je otkazan 12 dana pre termina leta i tu se postavlja pitanje EU 261 regulative i da li imamo pravo na to u ovakvim vanrednim situacijama.Popuniću obrazac za EU 261 pa kako bude,tu se mogu postaviti i hotelski troškovi ali može se odabrati samo do 5 noći u opciji broj noći.Moraću da otvorim devizni tekući račun jer se zahteva IBAN broj u obrascu EU 261,neću moći da apliciram sa deviznim depozitnim računom.

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

@Leicester, svaka cast, mada mi nije to bas najlogicnije da uspesnost zavisi od volje operatera..? Ali gde ces ubedljivijih razloga od vanrednog stanja kod njih, a sad i nas...

Booking je jos jedna etapa... samo sto ja imam samo jedan takav smestaj bez besplatnog otkazivanja, ostali su reseni. Poslala sam objektu i Bookingu molbu, kao odgovorice u roku od 48h, naravno nista, sutra ponovo pisem... Prvobitno je i taj boravak bio sa otkazivanjem, al u medjuvremenu Wizzair promenio termin leta na dan ranije i samo je ta mogucnost bila dostupna za produzetak boravka, tipicna fora...Pa se ipak  nadam...  Pade mi nesto napamet... Moja kartica je sa kombinovanim placanjem, din ovde i evri napolju... Elem, ja podignem sve  evre i sta onda, kao jure banku da mi nesto naplate sto nisam ni ostvarila... Ili mogu da se okome i na dinare... Moram to da pitam banku... Ili me Booking stavlja na medjunarodnu poternicu?

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Ja sam čak otkazane letove menjao za te aktivne jer sam želeo da stignem na neki drugi način do željene destinacije.Imamo ta dva izbora,get refund i change flight.Onda sam shvatio da sam pogrešio jer se može uzeti zamenski let samo sa tog istog aerodroma ili možda iz iste zemlje,tu nisam siguran.Tada sam zamolio agenta da mi otkaže te zamenske letove zbog greške i prihvatio je,rekao je da će poslati zahteve i tako je i bilo.Oni ne rešavaju sve odjednom već let po let i bude razmak od nekoliko dana,pa sam im pisao u medjuvremenu više puta.Agent po imenu Dora mi je recimo rekla da taj let nije otkazan i da nema refundacije.Tu sam shvatio da ne rade svi isto već kako na koga naidjemo.Srećom,uskoro su rešili i taj drugi aktivni let i refundirali me.

Rynanir se pokazao puno korektnijim a booking je zaista pokvaren u ovoj situaciji.Sada čak ne vidim opciju kontakt forme koju su imali ranije.Probaj da ugasiš karticu ako je u pitanju veća suma za rezervaciju,eventualno podigni sav novac sa oba računa.Meni su nažalost naplatili novac preko mastercard pre epidemije dok je sve bilo regularno.

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Evo da se ubacim na temu Bookinga..imali smo rezervaciju, koja je obuhvatala tri sobe u hotelu. Dve sobe su sa besplatnim otkazivanjem, treca bez tog prava. Pisala sam im da nam zbog vanrednih okolnosti dozvole besplatno otkazivanje, ali nisu nista odgovarli, a onda sam im to zahtevala i preko samog Bookinga (ta opcija gde moraju da odgovore u roku od 48 sati). Tu  mi je booking jako brzo odgovorio da je zahtev odbijen, ali poruka hotela je bila da ce moj zahtev proslediti menadzmentu i da ce me onda obavestiti, a da ja svakako otkazem rezervaciju. 

Tako sam i uradila i ocekivala sam da mi automatski skinu novac (a namerno sam ostavila nesto novca na toj kartici, ne pun iznos, ali neki manji, da bih znala da li su mi zaduzili karticu) Uglavnom, rezervacija je otkazana, novac mi NISU uzeli a proslo je nekih 5 dana od tada. Ne znam da li ce kasnije. 

E sad, to sa karticom, koriscenje druge kartice, gasenje i slicno.. mislim da nema puno veze ako je u pitanju opcija bez mogucnosti povracaja. Oni zapravo vezuju placanje za Vas nalog, pa ako nekome dugujete novac, onog trenutka kada budete aktivirali bilo koju drugu karticu za revervaciju, oni ce aktivirati to vase dugovanje.

Naravno tu postoji opcija da uvek idete na opcije smestaja gde ne morate rezervaciju da jemcite karticom, i prosto je nikada ne koristite, mada je po zapadu teze naci takav smestaj.

 

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

@Pegi-peg

 

 

E sad, to sa karticom, koriscenje druge kartice, gasenje i slicno.. mislim da nema puno veze ako je u pitanju opcija bez mogucnosti povracaja. Oni zapravo vezuju placanje za Vas nalog, pa ako nekome dugujete novac, onog trenutka kada budete aktivirali bilo koju drugu karticu za revervaciju, oni ce aktivirati to vase dugovanje.

 

Zanimljiv i koristan  podatak, da li je to tvoja pretpostavka ili imas pouzdanu proverenu informaciju?

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima
 

https://www.visitmalta.com/en/covid-19

Za sada nema odlaganja letova ali ima još podosta vremena do 10.aprila, situacija se menja iz dana u dan, sačekajte. Imam sličan problem pa se ne sekiram previše.

Dramatično je onima koji ovih dana putuju a let nije otkazan, kada bi slučajno i odleteli tamo moraju da odmah po sletanju uđu u 14-dnevni obavezni karantin o svom trošku pod pretnjom kazne od 1.000 eur.

 

 

Ovako je bilo u nedelju, a sada: 

https://www.visitmalta.com/en/covid-19

što bi trebalo da znači da sada postoji pravni osnov da nam se pare vrate.

 

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Dobio sam skoro sav novac za otkazane letove,ostalo je da mi reše samo još jedan let.Ryanair je bio ažuran u refundaciji,pokazali su veličinu i ozbiljnost.Zanimljivo je da odmah rešavaju zahteve za refundacijom koji se pošalju putem app a preko sajta su mnogo sporiji.Zato još uvek čekam novac za jedan let.Da sam poslao zahtev na app odavno bih bio isplaćen.

2

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Da, ispostavilo se da su baš profesionalni. Za vreme boravka na Malti bombardovali su me meilovima u kojima su nudili povraćaj novca ili alternativne letove.

A ovako je bilo na letu Malta-Niš u ponedeljak 16. marta. Mesta su numerisana :unsure:?

IMG_20200316_164149-01.thumb.jpeg.c366bd

2

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Šta je bilo sa vama koji ste bili u tom avionu,jeste u karantinu?Tu se vidi neozbiljnost ove države a i vas koji ste putovali kada je već bilo jasno da je pandemija stigla.Verovatno su mnogi iz tih poslednjih sletelih aviona sada napolju na vazduhu pošto je lep dan,u baštama kafića i restorana pošto je ovo "najsmešniji virus".Trebalo je odavno zatvoriti aerodrome,ali ovde se sve mere donose sa debelim zakašnjenjem.Videćemo kakvi će računi doći na naplatu u narednom periodu usled tih realizovanih letova.

 

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Na zvanicnom sajtu Ryanair-a u okviru poruke upucene svim korisnicima postoji i ovaj pasus

At this time, no one knows how long this Covid shutdown will last. The experience in China suggests a 3-month period for the spread of the virus to be contained and reduced. We do not expect to operate flights during the months of April and May at this time, but this will clearly depend upon Government advice, and we will in all cases comply with these instructions.

Izmenjeno (Teogonija)
0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

U početku su brzo refundirali italijanske dolazne i odlazne letove a sada su zategli jer su im gubici enormni.Šta se može uraditi?Čekati da otkažu let i poslati zahtev za refundaciju preko njihove aplikacije umesto preko sajta,jer bi tako trebao biti brži postupak,vredi pokušati.Ako let još uvek nije otkazan može se probati sa chat agentom,ako se uopšte može dočekati u ovoj situaciji sa smanjenim osobljem.Sada im nije drago da refundiraju,pokušavaju da nas navedu da zamenimo letove.

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Danas sam dobio vaučer od Ryanaira za poslednji otkazani let.Taj vaučer važi do 18.04.2021. i sadrži 18 cifara.Do tog datuma ću moći da bukiram neki Ryanair let koji može biti i u nekom kasnijem terminu 2021. godine.Vaučer takodje važi za njihove partnerske avio-kompanije kao što su Lauda,Malta Air i još neke.

Nisam zadovoljan,nisam optimista kao većina na forumu koja se nada putovanjima već ovog leta.Ja nisam optimista ni za 2021. godinu i probaću da nekako unovčim ovaj vaučer jer je turizam otišao u drugi plan.Nema tu užitka ako trebamo strepeti od bolesti i ako trebamo pribavljati lekarska uverenja.Ne bih želeo da završim u bolnici ili karantinu u inostranstvu a ni ovde.

Ryanair mi je u proteklom periodu refundirao 5 od 6 letova,sada im je očigledno kasica prasica razbijena i više nemaju novaca.Ako naučnici pronadju vakcinu i ako iskorene koronu,rado ću iskoristiti vaučer sledeće godine,mada nisam optimista.Za ovu godinu je upitan turizam i ovde u Srbiji.O čemu da pričamo kada trenutno nemamo ni gradski ni medjugradski prevoz,letovi su naučna fantastika u ovom momentu.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Vi ste bas pesimista, naravno da ce biti putovanja i ove godine. Kazete i sami da su vam refundirali 5 od 6 letova, treba da budete zadovoljni. 

3

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima
 

Vi ste bas pesimista, naravno da ce biti putovanja i ove godine. Kazete i sami da su vam refundirali 5 od 6 letova, treba da budete zadovoljni. 

Gospodjo,ja razumem da ima vas koji ste turistički poslenici i obrćete veliku lovu.Vi morate da propagirate more dok mi ostajemo bez posla i nemamo za hleb.Ja se ne kopčam na ledja,nikad neću staviti more ispred svoga života i zdravlja,nisam ludak.Tu nema selameta,nema gušta ako se moraš bojati.Putovanja su sektor prvi strada kada je neka kriza,to je prvo čega se odričemo.Kada opet sve bude normalno,lako će se bukirati putovanje.Neće mora ni okeani presušiti,planine se neće istopiti.

Ja sam niskobudžetni putnik i ne mogu staviti interese Ryanaira ispred svojih interesa.Ganjaću ih do kraja za lovu.Što bih ja bio zadovoljan njihovim izgovorima,neka se snalaze ili neka stave katanac na svoju firmu.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Napravi nalog ili se prijavi sa postojećim kako bi komentarisao/la

Potrebno je da budeš član naše zajednice kako bi ostavio/la komentar


  • Posetili nedavno   0 članova

    Niko od registrovanih članova ne gleda ovu stranicu.

  • Naša statistika

    26982
    Ukupno tema
    905038
    Ukupno poruka