Neda_Fr

Egipat-turisticke agencije

29 poruka u ovoj temi

Preko koje agencije ici u Egipat?

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Uf, ne znam sta je pametno reci. Wayout je ok, ali uvek ima najvece takse.

Argus nije los, moj brat je isao preko njih, kaze da nisu nista spec. ali su solidni.

S.A.B agencija dere sa cenama, njih ne treba ni gledati.

Spirit je uvek vazio za najbolju agenciju za Egipat, ali ove godine je nesto zakasnio sa ponudom. Mada, svi se kunu u njih.

Sve u svemu, kakva konkurencija, takve I cene. Skuplje je nego sto je bilo prethodnih godina.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Hvala puno

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Neko iskustva sa agencijom odeon ? 

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Mozete li podeliti Iskustva sa kotikijem ,wayout i bigblue agencijama

Hvala u napred

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

U avgustu idem u Hurgadu sa agencijom sole azur.. Da li je neko isao preko njih?

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Bili smo 2 puta preko WO (2016. i 2018.). Sve je bilo u najboljem redu i na vreme.

Mada je moj dragi već imao neko iskustvo sa Egiptom + odradio je domaći preko foruma. Tako da smo preskočili početničke zamke za turiste. Ja sam vrlo zadovoljna, i ako sam dosta zahtevna po pitanju čistoće i ljubaznosti. :)

2

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Pozdrav, jel zna neko kakva je agencija city travel iz Novog Sada? Imaju neke akcije za Hurgadu sada :) 

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima
 

Mozete li podeliti Iskustva sa kotikijem ,wayout i bigblue agencijama

Hvala u napred

Mi smo pre 10god putovali u Egipat sa Kontikijem i bili smo zadovoljni.Zena me nagovori da ponovo uplatimo preko njih i evo danas me zovu 4 dana pred put da mi kazu da je let otkazan zbog manjeg broja zainteresovanih turista.Do juce na njihovom sajtu je bio info da su ostala samo 2 mesta(2 S) u avionu za navedeni termin.Takodje kad sam im zvao drugu poslovnicu kazu da je taj let rasprodat.Sto znaci da su ubacili nekog prijatelja na moje mesto.Najgore u svemu je sto su nakon toga izmenili cene na sajtu.Ponudili su mi kao alternativu da idem dan nakon zakazanog leta ,ali umesto 14placenih nocenja aranzman sa 10 nocenja.Najgore sto su promenili cene na sajtu pa je na kraju ispao skuplji aranzman za 10 nocenja od mog placenog dan ranije sa 14nocenja.Strasno... Onda smo se kao na pijaci pogadjali koliko da mi refundiraju.Uzas ,stres bez razloga itd... Barem sam zenu uverio da nikad vise sa Kontikijem!

Izmenjeno (MilosBGD)
1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Da dodam da sam cuo da Kontiki refundira novac od testa na Covid u vidu vaucera za sledecu sezonu i da je to lepo sa njihove strane,ali dzabe kad posle ovog mog iskustva kod mene su izgubili poverenje!

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Kon tiki kao agencija postoji, kao agencija više na papiru nego u stvarnosti. Agenciju Kon tiki kupila je agencija Big Blue, ali je zadržano poslovanje pod nazivom Kon tiki iz razloga  godinama stečenog imidža kvalitetne agencije. Uostalom ako uporedite aranžmane za putovanja ove "dve" agencije, možete lako videti da su im programi i ponuda aranžmana potpuno identični. Dakle, u stvarnosti agencija Kon tiki je praktično deo agencije Big Blue.

3

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

@MilosBGD Sad videh Vas post - isto mi se desilo sa Kontikijem pre mesec dana pri pokusaju rezervisanja za Hurgadu u aprilu. Nekoliko puta sam se cula uvek sa razlicitim osobama, pa sve ponovo objasnjavaj - ko, sta gde, a na sajtu im stoji da ima mesta u avionu, cena vise nego povoljna. Nazovem ponovo pred zatvaranje poslovnice da rezervisem, kaze mi agent "nemojte jos, rano vam je za april, ima dosta mesta". Sutra ujutro odmah pogledam, vidim ostala samo dva mesta (2s), nazovem da rezervisem, agent kaze "nazalost, nema vise mesta". Kazem sinoc me koleginica ubedjivala da ima dosta mesta, kako prodadoste sve posle zatvaranja poslovnice, u toku noci. Pocne objasnjavanje - te to su subagenti, znate mi imamo 400 subagenata (znaci subagenti rade nocu i prodaju). te moramo potpisati novi ugovor sa AC,...Hmmmm...narednih sedam dana stoje na sajtu ta 2 mesta...odjednom se pojavljuje znak na sajtu da ima vise mesta u avionu, a ne samo 2, ali NOVA CENA. 

Zakljucak - nisu oni nikoga stavili na Vase mesto, nego im je to izgleda postupak kada zbog povoljne cene imaju dosta interesovanja, pa da ucare sto vise i povecaju cenu, obustave prodaju uz objasnjenje "nema vise mesta".

4

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

E ovako. Iscitala sam forum od pocetka do kraja pre nego sto sam izabrala i gde cu i sta cu i kako cu da letujem ove godine. Vrlo je bio od pomoci, Pa sam zelela da podelim svoje iskustvo sa agencijom. Posto su info o agencijama bile vrlo sture, Izabrali smo Wayout kao najpovoljniji. Ali nije cak ni to presudilo vec to sto nude ceo paket usluga.

E sad ovako, zelim  da upozorim ljude koji planiraju preko njih bilo gde da idu. Agencija je za veliko izbegavanje osim ako nemate debele ali bas debele zivce. Tako da spremite zivce i lekove za smirenje eventualno. Najbolje je po meni verovatno da odete direktno kod njih i sve tamo da resite jer ovako moze da vam presedne odmor ako nemate strpljenja.

Prva stvar, na telefon ne mozete nikad da ih dobijete, kao da ne postoje. Sto znaci da ako nemate vremena da idete u centar grada komunikacija je iskljucivo preko mejla. Na iste odgovaraju u proseku od 1-3 dana ili nikad. Nekada morate po par puta da ih pitate nesto da bi odgovorili. Sto znaci komunikacija je vrlo spora i stura.

Idemo dalje, rezervisali smo Egipat. Cekamo potvrdu rezervacije i potrebnu dokumentaciju kao sto je ugovor i predracun. 2 dana kasnije stize ali nisu uracunali popust koji daju. Idemo opet, Cekanje da isprave ugovor. Stigne predracun, ja im uplatim celokupan iznos, Javim im i zamolim ih da mi potvrde prijem uplate. 2 dana kasnije i jos 2 mejla kasnije, potvrdjuju mi daje uplaceno 36000 umesto 122000. Opet im saljem mejl. Tisina. 2 dana kasnije i 2 bezobrazna mejla kasnije sa moje strane, potvrdjuju da su primili celokupan iznos. Rekoh dobro je i to smo resili. 

Idemo dalje, na pitanja o prtljagu i jos nekim sitnicama, cekamo odgovore po par dana ili ih ne dobijemo. Vrlo neprofesionalno.

Dalje, pitam ih za informacije u vezi testiranja. Kazu kontaktiracemo vas. Dolazi skoro vreme za testiranje, ali nema nikog da nam javi bilo sta. Opet im saljem mail i konacno dobijam informacije i kazu mi da izaberem kada da zakazu. Navodno s zakazuje na 15minuta od 9-13h, Zakazemo termin navodno. Navodno jer kada smo otisli ispostavlja se da zakazivanje ne vazi i da se radi po principu stanes u red i cekas. Posto su neki dosli 1h pre pocetka radnog vremena, nacekali smo se. U sustini, Wayout se samo pravi da radi nesto tu, ali situacija na terenu nema veze sa pricom koju prodaju. No nema veze.

Javljaju nam vrme leta. Naravno namestili su nas da polecemo u 8 uvece i fakticki gubimo ceo dan jer stizemo negde posle ponoci, i naravno oni imaju to pravo. Mi to nismo znali da je opcija, pa evo mozda nekom pomogne da zna da postoji i takva mogucnost.

Dovde smo stigli, Videcemo za dalje kako i sta ce da bude i da li cemo uopste poleteti i dobiti hotel koji smo uplatili jer iskreno toliko su neozbiljni i neprofesionalni da me nista ne bi cudilo. Letimo u subotu pa cemo videti. Imaju jos sanse da poprave utisak... sledi nastavak kada se vratimo....

2

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Verovatno je sve tačno šta ste napisali jer vam se to desilo. Medjutim, nije tačno da ste pročitali ceo forum ("Iscitala sam forum od pocetka do kraja") jer smo baš detaljno pisali o mnogim stvarima koje mogu da se dese i kako ih rešavati, pa ste mogli da izbegnete puno toga.

Ne branim agenciju, siguno su mogli da komuniciraju preko četa a ne da čekate odgovor danima, medjutim sve ostalo ste mogli da izbegnete i nadjete bolje rešenje.

 

 

 

 

 

 

3

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

@Sauria Čudi me da niste izbegli ovu agenciju ako ste pročitali ceo forum, a dosta je o njoj pisano i dugo se tu ništa ne menja. Treba izvagati sve pre uplate ( cena, ceo paket usluga - protiv nejavljanja na telefon i meilove... ). Ako to sve znamo onda treba ili prihvatiti to, ili tražiti drugu agenciju... 

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Napravi nalog ili se prijavi sa postojećim kako bi komentarisao/la

Potrebno je da budeš član naše zajednice kako bi ostavio/la komentar


  • Posetili nedavno   0 članova

    Niko od registrovanih članova ne gleda ovu stranicu.

  • Naša statistika

    26982
    Ukupno tema
    905037
    Ukupno poruka