dragan_che

Pegasus Airlines

27 poruka u ovoj temi

Putujemo 27 aprila u Instabul iz Beca sa Pegasus kompanijom dali je neko skoro leteo sa njima da kaze nesto...citala sam komentare gde god sam nasla ima ih razlicitih misljenja...i jos nesto rucni prtljag da merim sa tockicima ili ne.

Hvala 

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Leteli sa Pegasus zadovoljni smo cene pica i hrane u avionu kao i u drugim avio kompanijama.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Ja sam leteo njima preko Istanbula za Teheran prošle nedelje. Kao i ostale low cost avio kompanije. Dobro je što je ručni prtljag ograničen samo težinom ali ne i dimenzijama - 8 kg.

Izmenjeno (Phillippe)
1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Koliko se unapred mogu uzeti karte za pegasus? Recimo, ako mi je let sledece godine u avgustu, kada najranije mogu kupiti karte?

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Trenutno do kraja zimskog reda letenja odnosno do 31.03.2019. Vrlo brzo, verovatno ovih dana moći će da se rezerviše i za letnji red letenja odnosno do 31.10.2019. Prati ovih dana se ažurira stranica. Inače će koliko mi je poznato smanjiće  broj polazaka iz BEG.

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Hvala @padabrePratim 

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Када је најаранији чек-ин, БГ-ИСТ ?

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Pegasus Airlines ne nudi refundaciju zbog odlozenog leta  do Istanbula usled pandemije corone.

U mailu daju  besplatan telefonski kontakt  na kojem se moze izvrsiti promena datuma. Na sajtu opet  informacija da ih je tesko dobiti. Izgleda da treba biti vidovit za promenu termina karte, kao da se zna kada ce se ova situacija zavrsiti i kada ce neko biti u mogucnosti da ponovo dobije godisnji odmor.

 U slucaju da ih dobijem telefonom i dobijem neke nove detalje, svakako cu podeliti informaciju.

3

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

U vezi prethodnog posta, dodatne informacje – uputila sam zahtev za refundaciju novca preko njihovog sajta  koji sam dobila posle 12 dana, 

U medjuvremenu  je stiglo obavestenje i da se povratni let iz Istanbula  10 05.20 otkazuje, ali za razliku od prvog obavestenja za odlozeni let iz  Beograda  ka Istanbulu koji je davao mogucnost samo promenu datuma u open ticket, sada postoji  dodatna  mogucnost i povrata novca. Ipak do njega nje bas lako doci- pomiriti se da isplate manje, ne znajuci  koliko, ili da cekam da se ispune uslovi. Izgleda da je  za mene najbolja opcija promena u open ticket :rolleyes:,

 

Odgovor :

 

Dear …

Thank you for your message.
The subject you specified in your e-mail has been reviewed.

The Coronavirus outbreak is such an event, with an unprecedented impact on global aviation in terms of travel bans, limitations and sharp decline in travel demand. Health and safety of passengers and employees is paramount to continue our operations. Therefore guests affected by flights cancellations

Your  flight has been cancelled due to this extraordinary circumstances.

Compensation claims are taken into consider within SHGM (SHY-Passenger), circular HUD-2015/3 of the the Civil Aviation General Directorate.

 

Please be informed that we are unable to provide full refund of your ticket's fare; however you can change your flight date without extra charge or reissue your flight to an open ticket that you could use in 1 year. You could have the full refund of your ticket's fare 2 months after the mutual restrictions close down,  in case of not using your open ticket.

You could reissue your flights to an open ticket from Manage My Booking section on our website by writing your reservation number <<PNR>> and your last name <<SURNAME>> as it seems on your ticket. Please select ''Buy an open ticket'' button to proceed.

Thank you for your understanding.

Kind regards,

Pegasus Airlines

 

 

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Pegasus otkazao  medjunarodne  letove  od 1-14 juna,

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Da li sam dobro razumela, da zbog korone Pegasus dozvoljava zamenu kupljenih  karata bez penala, do 31.decembra? To jest, zbog korone ne važe više uobičajeni opšti propisi?

Npr. hoću da putujem u sledeću subotu i kupim kartu. Ali nešto iskrsne i moram da pomerim put za koji dan ranije, a van  onih vremenskih okvira koji su predvidheni opštim uslovima putovanja. Mogu da zamenim kartu za dz ( naravno doplatim ako postoji razlika u ceni)? 

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

https://www.flypgs.com/en/campaigns/book-now-change-any-flights-without-penalty

Tako piše i ovde, za sve karte koje su kupljene nakon 27.08.2020. Možeš da zameniš let za drugi bez naknade, plaćaš samo razliku u ceni ukoliko je karta za novi termin skuplja, a ukoliko je karta za novi termin jeftinija onda ti ne vraćaju razliku u ceni ali isto ne plaćaš naknadu za promenu karte.

Ne možeš da promeniš ime putnika i ne možeš da otkažeš let a da ti vrate novac. 

2

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Napravi nalog ili se prijavi sa postojećim kako bi komentarisao/la

Potrebno je da budeš član naše zajednice kako bi ostavio/la komentar


  • Posetili nedavno   0 članova

    Niko od registrovanih članova ne gleda ovu stranicu.

  • Naša statistika

    26982
    Ukupno tema
    905038
    Ukupno poruka