MMarijaMM

Putovanja Wizzair-om

650 poruka u ovoj temi

 

Pa svi loukosteri naplacuju cekiranje prtljaga, zato sluze mobilne aplikacije da uradis sam i ne platis nista.

Ок, значи, приликом букирања, треба то игнорисати и нормално чекирати онлајн као и код сваке друге компаније.

Букирао сам и раније ЛК, али никада нисам имао ту опцију и да наплаћују у току букирања.

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Može pomoć oko wizz-a? Prvi put putujemo lowcosterom.

Imamo wizz priority sa malim koferom koji unosimo unutra. Zanima me da li u njega mogu spakovati kremu za sunčanje, ona mi je jedina sigurno veća od 100ml? Bas bezveze ako ne mogu...

Takođe, kada uradim check in preko mobilne aplikacije, da li opet stajem u red za chekiranje na aerodromu? imam samo mali kofer za uneti unutra... ili idem samo na gate sa boarding pass-om koji ce mi biti na telefonu...

Svaki savet je dobrodošao!

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Krema za sunčanje ide pod odeljkom tečnosti i gelova i zato se pakuje u one specijalne providne kese za zip zatvaračem,mogu da se kupe na aerodromu.Može da se spakuje više artikala,ali nijedan ne sme da predje 100 ml.Možda može da se prošvercuje ta veća krema za sunčanje,ali je rizično ako je van propisa,izazvaće pažnju na skeneru.Zato se ta providna kesica ne stavlja u kofer već ide posebno na sigurnosnoj traci i van kofera,uz sav metal koji takodje skidamo sa sebe.

Što se tiče drugog pitanja,zavisi sa kog aerodroma putujete.Ranije su na boarding pass stavljali Visa stamp ili Visa check-in pošto smo mi izvan EU.Zato je bolje stati u red kod šaltera i da vas oni posalju na sigurnosnu kontrolu i dalje na Gate,to važi u slučaju da letite iz Srbije.Mada,ja i u inostranstvu uvek iz navike odem da se javim na šalter,tako mi je sigurnije.

Izmenjeno (Leicester)
3

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Hvala Leicester. Super info.

Izbacicu sampon i showel gel koje mogu tamo da kupim za male pare a ponecu dve kreme za suncanje od po 100ml. Da me ne oderu za spf na Santoriniju. Za sampon valjda nece :)

Na salter za cekiranje se obavezno javljam. Bice valjda ok.

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Možeš da poneseš i šampon i shower gel ali da budu po 100 ml i da sve to zajedno bude u  providnoj kesi.Moraću i ja da nabavim nekoliko tih kesa sa zip zatvaračem.

Možda ne bi bilo loše da odštampaš taj boarding-pass za svaki slučaj,da se ne oslanjaš samo na telefon.Malo sam paranoičan,ali nikad se ne zna sa tehnikom.

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

U Bgd-u dodjem 2 h pre leta, bilo da imam ili ne nešto za čekiranje i medju prvima budem u redu. Predam pasoš i oni mi daju odštampanu kartu. Obavezno se čekiram online, imam app, ali ne traže da je pokazem. Onda pravac pasoška kontrola i gate. Kod nas je sigurnosna provera baš pred samo ukrcavanje, a na drugim mestima, mislim na EU, prvo provera, pa šoping, pa ukrcavanje.

U ino pravac sigurnosna provera, obično koristim aplikaciju, jer bez koda ne mogu da se otvore vrata za prolaz. U EU nema pasoške kontrole. Negde ne može da se čekira online, kao npr. u Bejrut, negde je obavezno javljanje na šalter pored online čekiranja, kao u Marakesu.

Na Boveu je malo nezgodno, premeravaju prtljag, a cimaju nas i Rumune na T1. Na T2 ništa, laganica.

3

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Prvi put organizujem sama putovanje. Znači, nema agencije da stoji iza mene i usmerava me. Putujem Wizz Air-om i na app imam obaveštenje da mogu da se prijavim na let od tad i tad (što je mesec dana pred putovanje). Kako mi nije jasno šta se dešava jer valjda se prijavljujem na let kada stignem na aerodrom, počela sam da istražujem. Po forumima vidim da ta prijava na let počinje oko 48h sati pred poletanje i meni sada ništa nije jasno. Kada sam kupila kartu dobila sam na mejl recept, ali mislim da se karta dobija tek kada se prijavi na let. Može li neki da mi potvrdi ovo ili me ispravi jer stvarno ne znam kako funkcioniše kada sve radiš sam :D

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Morate se cekirati sami, jer ce vam naplatiti na aerodromu, besplatno cekiranje je 2 dana pred put, dobicete obavestenje kada se otvori cekiranje i sediste ce vam dodeliti nasumice. Mozete i 30 dana ranije, ali tada placate izbor sedista.

2

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Ako se ne plati sedište tada se moramo čekirati dok smo u inostranstvu i to tek 48h pre puta se otvara.Moraju da se ispoštuju i dimenzije i masa prtljaga i da se vide dostupne opcije za prtljag i cene,da li uzeti Priority tarifu za dodatni kabinski prtljag ili platiti za predati prtljag.Nije komplikovano ali se moraš malo udubiti za početak u tu problematiku da bi se izbegli dodatni troškovi i neprijatnosti.

2

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Lidija, meni su nasumice odabrana sedišta prilikom kupovine karte. Ne bi trebalo da se sada to nešto menja. 

Na app mi piše check in for this flight opens at 27.7, to je mesec dana pred očekivani put. Znači imam fore da se čekiram od tada do 2 dana pred put?

Buni me još jedna stvar. Šta označa ova prijava na let (mesec dana ranije) i prijava kada dođem na šalter avio kompanije na dan puta? 

Razumem da trebam da predam prtljag ako ga imam, ali ako sam se već prijavila na let ne znam koja provera bi još mogla postojati.

Izvinjavam se ako pitam nebuloze, kao što rekoh prvi put organizujem let samostalno, pa mi je frka da nešto ne iskrsne.

 

EDIT:

Leicester, je pisao dok sam ja kucala odgovor na Lidijin post, pa nisam videla. Hvala Leicester :)

Kao što sam napisala, odabir sedišta i prtljaga (konkretno priority ) sam odradila prilikom kupovine karte. Tako da me malo sve buni. Pretražiću još forume a i kada se čekinujem za par dana, videću koji su uputi za dalje. 
Možda i vama ovde postavim prt screen, čisto da vidim da li je sve ok :D

Izmenjeno (lady_007)
0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

ako si kupila sedista, onda mozes da odradis check in i 30 dana pred put.

kada se cekiras, dobijas boarding pass da ga odstampas..

E sada u poslednje vreme, ne znam iz kog tacno razloga, na nasim aerodromima je neophodno da se javis i na salter da ti daju kartu.

Znaci ti si se cekirala online uspesno (to je obavezan deo, ako neces da doplacujes), ali to sto salju na mail nije boarding pass i to pise cak na tom papiru, vec odes na salter na dan leta i oni ti otkucaju kartu.. znaci ti se cekiras online a na pultu ti samo daju kartu.. tako je bilo bar pre mesec dana, ako nisu opet nesto promenili. To ces znati po tome sto ce ti na na dokumentu koji dobijes pisati Boarding pass ii **Ovo nije boarding pass** :)

3

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Pegi, sve je ovako kako si napisala :)

Odradila sam check in, ukoliko se odmah pri kupuvini karte odaberu sedišta i prtljag, samo se to potvrdi i ide na sledeću sekciju za unos podataka o pasoši i sve ono protokolarno. Karte se skinu u pdf (piše boarding pass), et voila!

Ja ću svakako otići na šalter, da ne rizikujem. Inače obično odradim prijavu na let na aerodromu jer kao da ljudi nemaju poverenja ili ni ne vide onaj display preko koga mogu to samostalno uraditi. Sada ne bih pravila sebi problem, idem sve "pešaka" pa umanjujem greške. 

Hvala vam :) 

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

zdravo svima,

kupila sam karte za Pariz za 16.11,

slucajno sam usla na aplikaciju pre 3 dana i videla da je flight canceled.

uopste vise nema let za Pariz tog dana,ima dan ranije i dan kasnije

kada se ulogujem pise mi da ce me obavestiti mejlom,proslo je 3 dana jos uvek mejl nisam dobila.

probala sam da ih dobijem po 10 min se ceka i izbaci centrala, inace je minut 60 din.

da li je neko imao slican slucaj kao ja,logicno mi je da su let otkazali i da mejl automatski ide svima koji imaju kupljene karte sa novim opcijama.

hvana unapred svima na odgovorima

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Imala sam slicnu situaciju pre mesec dana, ja sam obavestenje mailom dobila a moja cerka nije. U oba slucaja je bilo potrebno rezervisati let za neki drugi datum sto su zbog otkazanog leta omogucili bez doplate. Druga varijanta je bila da se otkaze sve i tada se dobija povrat 120% od placenog. 

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

karte za dan pre i dan posle se sada razlikuju po par hiljada din u odnosu na moju kupljenu kartu.

Da li nevezano za taj mejl i obavestenje koje nisam dobila da otkazem let sama iako leta fakticki i nema, brine me da sistem ne registruje da je let otkazan ii da ne budem morala da ponovo platim pune iznose karata?

hvala Vam na brzom odgovoru

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Napravi nalog ili se prijavi sa postojećim kako bi komentarisao/la

Potrebno je da budeš član naše zajednice kako bi ostavio/la komentar


  • Posetili nedavno   0 članova

    Niko od registrovanih članova ne gleda ovu stranicu.

  • Naša statistika

    26982
    Ukupno tema
    905038
    Ukupno poruka