MMarijaMM

Putovanja Wizzair-om

650 poruka u ovoj temi

Jao i ja pratim i Lisabon i Barsu..ma sve pratim ..tako je neki dan bila povratna za Kipar 7 dana u sred avgusta 3100.. ono kad je bilo 30% popust na sve.. al jbg..

msm cene su im konstantno ludacki dobre za sve destinacije al za kad kupovati :neznam:

4

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Wizz ukinuo letove iz Beograda za Salzburg itd??

Vidim da Salzburg nema vise u ponudi.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Ajde Salzburg nego nema Lisabona a toj sam se liniji najvise radovao,bas se rastuzih danas kad sam vidio sa je nema.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima
 

Ajde Salzburg nego nema Lisabona a toj sam se liniji najvise radovao,bas se rastuzih danas kad sam vidio sa je nema.

Oстаје опција vueling са преседањем у Барси, мада мени би више одговарало да се преседа у Мадриду, па да спојим те две дестинације, пошто сам био у Барси.

Остаје нада да ће Визз вратити Лисабон, макар следеће године, ова година је свакако пропала, као и прошла.

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Nove linije Wizz air iz Beograda za Heraklion i Santorini, od sredine juna.

Nadamo se da ce ostati.

3

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Zahvaljujući prethodnom postu saznali smo za mogućnost da za Krit odemo avionom direktno iz Beograda. Kupili smo karte preko njihovoh sajta i nadamo se da će let ići kao što je najavljeno i da neće biti nikakvih problema. Meni je neshvatljivo da nemaju predstavnika s kojim bismo mogli popričati na srprskom. Prilikom rezervacije karata bio je problem što mi sajt uopšte nije ponudio da upišem podatke o putnicima, a kasnije je prijavljivao da ti podaci fale. Zbog toga sam morala da zovem njihov call centar. On se tarifira 60 din. po minutu, računajući i vreme čekanja da se operater javi. Kada se operaterka konačno javila veza je bila prilično loša, kao i njen engleski, i nije bila od velike pomoći. Posle je suprug ponovo zvao i uspeo da sa drugim operaterom reši situaciju uz dosta insistiranja.

 

Izmenjeno (tatatatira)
2

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

tatatatira

Sremice, može li se znati po kojoj ceni su kupljene karte?

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Wizz air ima neke tri vrste karata koje se razlikuju po ceni i uslugama koje obuhvataju: jeftinija podrazumeva samo ručni prtljag (malu torbu 40*30*20 cm), srednja- kofer do 23 kg i ručni prtljag i skuplja-kofer do 32 kg, pomenuti ručni prtljag i još jedan ručni prtljag 55*40*23 cm. Mi smo uzeli jednu jeftiniju i jednu skuplju kartu. Izašlo je ukupno oko 535 evra (520, ali posle sam se neprijatno iznenadila kada sam videla da mi je sa kartice skinuto 15 evra više, u banci su mi objasnili da to ima veze sa razlikom u kursu pošto su cene na njihovom sajtu bile izražene u dinarima). Moram da napomenem da sam jeftinijoj karti dodala i opciju biranja sedišta i time sebi uvećala značajno uvećala cenu karte, za oko 50 evra.

Izmenjeno (tatatatira)
0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Moram da pohvalim Wizzair. 

Kockali smo se i rezervisali hotel na Malti i kupili avionske karte za juni mesec iako smo znali da zbog Covid-19 najverovatnije nećemo moći da otputujemo.

Medjutim, Wizzair je  blagovremeno otkazao let Beograd-Malta- Beograd i vrato nam pare, obzirom da gradjani Srbije nisu mogli da udju na Maltu. 

Nema šta, za svaku pohvalu! 

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima
 

Prilikom rezervacije karata bio je problem što mi sajt uopšte nije ponudio da upišem podatke o putnicima, a kasnije je prijavljivao da ti podaci fale. 

 

Upravo imam ovaj problem sad prilikom čekiranja :/ 

Iskreno mislim da je ovo prvi put da imam problem sa čekiranjem kod bilo kog avio operatera... baš me nervira. Pokušao i preko kompa i mobilnog i ista greška se pojavljuje

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Evo da samo kažem da znaju i drugi kada imaju problem da odu na sajt preko mobilnog i dole desno ima chat.

Kliknete i pojavice se virtuelni... ali da bi ste nešto uradili treba vam pravi operater/asistent

Dakle ukucajte live chat i neko ce se javiti

Prvo automataki onda stvarno

Upravo su mi zavrsili celokupno čekiranje preko chata jer mi i sajt i appl pokazivali error kada trebalo da unesem podatke pasoša.

Nadam se da sam pomogao nekom ovim. Sasvim slučajno nabasao na fb strani wizzair-a u komentu. Ovako izbegavate skupe call centre pozive.

 

E da... nemojte kao ja da pravite gresku i pretisnete <---- na mobilnom jer ce chat nestati. Ja sam se 4 puta zeznuo!!! ? pa sve ispočetka kucao

Izmenjeno (Phillippe)
4

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Wizz uvodi let do Barselone. Upravo objavili nove rute iz Bga

2

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Bilo bi lepo da uvedu uskoro sve proslogodinje najavljene linije

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Први пут видим да ВИЗ наплаћује чекирање пртљага и то није ни мало јефтино, скоро па дуплирају цену због тога.

Да ли неко зна колико би коштало чекирање на аеродрому ? Колико видим они дозвољавају онлајн чекирање до 30 дана пре лета.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima
 

Први пут видим да ВИЗ наплаћује чекирање пртљага и то није ни мало јефтино, скоро па дуплирају цену због тога.

Да ли неко зна колико би коштало чекирање на аеродрому ? Колико видим они дозвољавају онлајн чекирање до 30 дана пре лета.

Pa svi loukosteri naplacuju cekiranje prtljaga, zato sluze mobilne aplikacije da uradis sam i ne platis nista.

1

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Napravi nalog ili se prijavi sa postojećim kako bi komentarisao/la

Potrebno je da budeš član naše zajednice kako bi ostavio/la komentar


  • Posetili nedavno   0 članova

    Niko od registrovanih članova ne gleda ovu stranicu.

  • Naša statistika

    26982
    Ukupno tema
    905040
    Ukupno poruka