Goga 1

Usluga u Egiptu

32 poruke u ovoj temi

Upravo smo se vratili iz Sarm el Seika, a isli smo preko Kontikija. Bili smo u hotelu Hilton dreams. Hotel je veoma lep i dosta dobro odrzavan, i to je ujedno i sve lepo sto mogu reci o Egiptu, po nasem iskustvu. Sve vreme smo se osecali diskriminisanim, s obzirom da je potpuno drugaciji nacin na koji se zaposleni u hotelu, narocito konobari, ophode prema svom zivlju, odnosno prema muslimanskim gostima, u odnosu na ono kako se ponasaju prema nama. U hotelu koji ima pet zvezdica i pripada poznatom svetskom lancu, nedopustivo je da se konobar:

1. pretvara da vas ne cuje

2. prevrce ocima kad nesto porucite

3. cokce jezikom kad nesto porucite

4. pravi se da vas ne cuje

5. kaze "ok" i vise se ne pojavi

Nedopustivo je da vam od dve litre vode dnevno, koliko nam je pripadalo u all inclusive varijanti, za deset dana donesu svega tri litre, nedopustivo je da za citavo vreme rucka niko nece da vam donese pice, da vas gledaju kao da ste sugavi i kao da bi vam najradije rekli "mars kuci". Ne znam zasto o tome nismo obavesteni od strane Kontikija pre polaska. Prosle godine smo bili u Grckoj, u hotelu sa tri zvezdice, u kome je smestaj bio skroman, ali hrana bozanstvena i usluga korektna. Ove godine u Sarmu hrana je bila totalna katastrofa, ja nisam rucala osam dana uopste, i jos uvek mi pripadne muka kad pomislim na njihov "svedski sto". Sve u svemu, ne zasluzuju pet zvezdica uopste, ne zasluzuju da se zovu Hilton, ne zasluzuju nase pare i nase vreme.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Ove godine sam takodje bila u Sharmu, u Hilton Waterfalls-u, koji je slican Dreams-u(mozda, kako kazu za nijansu bolji)...Mi smo bili prezadovolnji i hotelom i uslugom, svima bi ga preporucili.

Sobar nam je skoro pa lizao sobu. Svakodnevno je donosio te 2l vode iako smo je mi slabo pili.

Osoblje je ljubazno i usluzno.

Konobari su za vreme rucka i vecere trckali oko nas.Po nekoliko puta su nam donosili pice bez prevrtanja ociju.

Ista situacija je i sa konobarima u barovima na plazi.

Recepcionari su takodje bili ljubazni. Samo smo im napomenuli da smo "svez" bracni par i da nam je ovo kao medeni mesec i dobili smo odlicnu sobu u centralnoj zgradi sa prelepim pogledom.

Bas mi je cudno da je razlika tolika, a radi se o hotelima iz istog lanca koji su slicni.

Sto se hrane tice, verujem da je i ona slicna. Ne mogu da kazem da je odlicna, ali verujem da bi i najrazmazeniji gost nasao nesto za sebe. I ja sam malo probirljiva, ne mogu da jedem sve, navikla sam da se i kod nas 80% hranim po restoranima i jedem kvalitetno, ali nijednom nisam ostala gladna. Hrana jeste malo drugacijeg ukusa, ali verujem da je svako mogao nesto da nadje. Raznovrsna ukusna peciva za dorucak, salame, sirevi, voce, povrce....Za rucak gomila povrca, salata, uvek nekoliko vrsta mesa, riba itd. Nekoliko puta smo imali i cevape, pomfrit, raznjice, rakove, pljeskavice koji su bili vise nego ukusni. Naravno, bilo je i neceg "nepoznatog" i verovatno loseg, ali ja sam birala nesto sto je slicno nasoj kuhinji i nikada nisam ostala gladna.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

molim te mi reci kad si tu uplatila za hilton waterfalls?u kom mesecu?posto smo devojka i ja hteli bas tamo ici 18.8.,ali kad smo hteli rezervisati oko 15.7. vise nije bilo mesta do kraja 8. meseca,pa smo poludeli!a on je po nasem izboru bio najbolji!dobro ne mogu bas racunati ove po 1200 e hotele!

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Isla sam 22 juna, a uplatila sam ga pocetkom maja.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Ove godine sam takodje bila u Sharmu, u Hilton Waterfalls-u, koji je slican Dreams-u(mozda, kako kazu za nijansu bolji)...Mi smo bili prezadovolnji i hotelom i uslugom, svima bi ga preporucili.

Sobar nam je skoro pa lizao sobu. Svakodnevno je donosio te 2l vode iako smo je mi slabo pili.

Osoblje je ljubazno i usluzno.

Konobari su za vreme rucka i vecere trckali oko nas.Po nekoliko puta su nam donosili pice bez prevrtanja ociju.

Ista situacija je i sa konobarima u barovima na plazi.

Recepcionari su takodje bili ljubazni. Samo smo im napomenuli da smo "svez" bracni par i da nam je ovo kao medeni mesec i dobili smo odlicnu sobu u centralnoj zgradi sa prelepim pogledom.

Bas mi je cudno da je razlika tolika, a radi se o hotelima iz istog lanca koji su slicni.

Sto se hrane tice, verujem da je i ona slicna. Ne mogu da kazem da je odlicna, ali verujem da bi i najrazmazeniji gost nasao nesto za sebe. I ja sam malo probirljiva, ne mogu da jedem sve, navikla sam da se i kod nas 80% hranim po restoranima i jedem kvalitetno, ali nijednom nisam ostala gladna. Hrana jeste malo drugacijeg ukusa, ali verujem da je svako mogao nesto da nadje. Raznovrsna ukusna peciva za dorucak, salame, sirevi, voce, povrce....Za rucak gomila povrca, salata, uvek nekoliko vrsta mesa, riba itd. Nekoliko puta smo imali i cevape, pomfrit, raznjice, rakove, pljeskavice koji su bili vise nego ukusni. Naravno, bilo je i neceg "nepoznatog" i verovatno loseg, ali ja sam birala nesto sto je slicno nasoj kuhinji i nikada nisam ostala gladna.

Draga Marina,

vidim da ne mozes da poverujes u ono sto sam napisala. U Hilton Dreams sam otisla zbog toga sto su mi prijatelji preporucili, i rekli mi o hrani i usluzi isto to sto i ti pises za Hilton Waterfalls. S obzirom da znam da ti moji prijatelji imaju mnogo vise novca nego ja, da su mnogo vise putovali nego ja, i na kraju da su mnogo izbirljiviji nego ja, mislila sam da tu nema greske. Sto se hrane tice, uvek probam ono sto ljudi jedu u zemlji u kojoj se nalazim, i nikada do sada mi se nije desilo da na hranu imam zamerki. Ali kada svakog dana imas jedno te isto, i to cetiri jela - pirinac, makarone, jedna te ista riba i na jedan nacin pripremljen patlidzan, onda ti se malo smuci. Za vreme boravka i u povratku smo pricali i sa ostalim putnicima, i utisak je potpuno isti - za hranu bismo im nekako i oprostili, nismo zbog nje ni dosli, a i desetak dana mozes da prezivis sto god da je na stolu, ali uslugu im niko ne moze oprostiti. Mozes misliti kad ti za ruckom niko ne donese pice - ili nijedan konobar nece da dodje, ili dodje, primi porudzbinu i vise se uopste ne pojavi. Konobari u pool barovima su non stop pijani, i onda iz limenke pola pica uspu tebi u casu, a ostatak sami popiju, na tvoje oci. Ali, veruj mi, najgore od svega je to koliko smo se zbog takve usluge osecali ponizenim i nedobrodoslim. I takodje mi moras verovati da ni jednog jedinog razloga nemam da lazem i izmisljam ovde, samo sam strasno razocarana.

Izmenjeno (Goga 1)
0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

U Egiptu treba otsedati samo u hotelima koji pripadaju nekom od lanaca, kao Hilton, Ritz-Carlton, Sheraton...... To su hoteli koji moraju (ili u najvecoj meri) odrzavaju neke standarde. Mi smo se sad vratili iz Sharma bili smo u Hilton Waterfalls-u. Bili smo zadovoljni to nam je 3 put bio u tom hotelu. Tako da bi ga svima preporucio.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Ali, veruj mi, najgore od svega je to koliko smo se zbog takve usluge osecali ponizenim i nedobrodoslim.

Iako svestan o kakvoj se zemlji radi, ipak su neke navike kod mene prevagnule pa ću ipak da pitam: da li ste se požalili možda nekom tamo? Uprava hotela?

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Iako svestan o kakvoj se zemlji radi, ipak su neke navike kod mene prevagnule pa ću ipak da pitam: da li ste se požalili možda nekom tamo? Uprava hotela?

Ma jesmo, vise puta. Uredno se oni izvinjavaju, ali sve ostaje isto. Evo primera - trebali su nam donositi dve flase vode svakog dana, a do osmog ili devetog dana dobili sve ukupno tri flase, pa smo vodu kupovali. Elem, devetog dana stigli smo kasno uvece, bili na plazi, pa se setali po Nama Beju i tako to, vidimo da vode mozda necemo imati do ujutro i nazovemo recepciju, objasnimo da vodu uopste nismo dobijali, i oni kazu u redu, izvinjavaju se i kazu odmah ce neko doneti. Da ne davim puno, posle tri poziva i dva sata cekanja niko nije dosao, pa smo onda trazili menadzera hotela da se zalimo, pa su se ponovo izvinjavali i tek kad smo razgovarali sa menadzerom smo vodu dobili. I tako vise puta, za vise stvari. Ali ne mozes citav dan da ih juris i da trazis ono sto si platio, a ponajmanje mozes da trazis postovanje.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Bas bezveze....Neverovatno mi je da su tolike razlike u dva skoro ista hotela.

Mi smo bili prezadovoljni uslugom, svi su bukvalno trckali oko onas, pogotovo kada im se da baksis.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

 ja nemam pojma bio sam u Regency Plazi i bukvalno nikakvih problema sa uslugom u restoranima ni sa ljudima na recepciji niti bilo gde nismo imali... prosto ne mogu da verujem u to sto sam procitao  :) ali ko zna verovatno je drugacije od hotela do hotela..

poz

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;Ma jesmo, vise puta. Uredno se oni izvinjavaju, ali sve ostaje isto. Evo primera - trebali su nam donositi dve flase vode svakog dana, a do osmog ili devetog dana dobili sve ukupno tri flase, pa smo vodu kupovali. Elem, devetog dana stigli smo kasno uvece, bili na plazi, pa se setali po Nama Beju i tako to, vidimo da vode mozda necemo imati do ujutro i nazovemo recepciju, objasnimo da vodu uopste nismo dobijali, i oni kazu u redu, izvinjavaju se i kazu odmah ce neko doneti. Da ne davim puno, posle tri poziva i dva sata cekanja niko nije dosao, pa smo onda trazili menadzera hotela da se zalimo, pa su se ponovo izvinjavali i tek kad smo razgovarali sa menadzerom smo vodu dobili. I tako vise puta, za vise stvari. Ali ne mozes citav dan da ih juris i da trazis ono sto si platio, a ponajmanje mozes da trazis postovanje.<br />

Prosto neverovatno,pricao sam sa nekim turistima koji su bili u pomenutom hotelu i svi su bili vrlo zadovoljni.

Izmenjeno (deki011)
0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Prosto neverovatno,pricao sam sa nekim turistima koji su bili u pomenutom hotelu i svi su bili vrlo zadovoljni.

Čitajući i ovu i još neke teme mogu da izvedem samo jedan zaključak - mislim da sve zavisi od toga koliko i kada menadžment hotela pritisne zaposlene. Ne verujem da bilo koja od strana u ovoj diskusiji govori neistinu, već samo da je u pitanju situacija u datom trenutku.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Čitajući i ovu i još neke teme mogu da izvedem samo jedan zaključak - mislim da sve zavisi od toga koliko i kada menadžment hotela pritisne zaposlene. Ne verujem da bilo koja od strana u ovoj diskusiji govori neistinu, već samo da je u pitanju situacija u datom trenutku.

ma poenta je da sve treba da se podmaze malo :-)

eto mi smo u restoranu ostavili max 15 egipatskih funti baksisa za 11 dana i dosta je bilo... 2x sankeru po 5 da bi slao po konobarima pice bez trazenja i 5 egipatskih funti konobaru i to je to!

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

ma poenta je da sve treba da se podmaze malo :-)

eto mi smo u restoranu ostavili max 15 egipatskih funti baksisa za 11 dana i dosta je bilo... 2x sankeru po 5 da bi slao po konobarima pice bez trazenja i 5 egipatskih funti konobaru i to je to!

Iako ne sporim da se pomoću bakšiša može dobiti mnogo više, mislio sam na situacije kada se nivo usluge brzo promeni. Kada sam čitao temu o hotelu Sunrise Mamlouk Palace iz koga sam se upravo vratio, pročitao sam postove jednog forumaša koji je nedavno bio i koji je imao neprijatna iskustva. Izuzimajući slučajeve kada je u pitanju subjektivna ocena (npr. ukus hrane), primedbe koje je naveo (ograničenje porcija, trovanje i slično) su svakako ozbiljne, ali toga u mojoj smeni nije bilo, bar koliko je meni poznato. Čitao sam isto i o drugim hotelima - npr. korisnik A kaže da je osoblje neljubazno, korisnik B da su uslužni, ili kada jedan tvrdi da mu nisu čistili sobu, a drugi da je bila kao polizana, pri čemu imam u vidu slučajeve kada korisnici tvrde da nisu davali bakšiš a imali su korektnu uslugu (ili obrnuto).

Moj subjektivni utisak je sledeći - ako pritisnu osoblje, onda će raditi, a ako mačke nema, miševi kolo vode. Zgodno je kada u tvom hotelu ima zapadnih turista koji dolaze preko renomiranih agencija, jer ako neko ko dovodi hiljade turista u jedan hotel pripreti da će prekinuti saradnju, Egipćani stave prst na čelo i počinju da rade posao. Uostalom, kod njih je nezaposlenost velika, a zamenu za nadrndanog sobara ili konobara je lako naći.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Iako ne sporim da se pomoću bakšiša može dobiti mnogo više, mislio sam na situacije kada se nivo usluge brzo promeni. Kada sam čitao temu o hotelu Sunrise Mamlouk Palace iz koga sam se upravo vratio, pročitao sam postove jednog forumaša koji je nedavno bio i koji je imao neprijatna iskustva. Izuzimajući slučajeve kada je u pitanju subjektivna ocena (npr. ukus hrane), primedbe koje je naveo (ograničenje porcija, trovanje i slično) su svakako ozbiljne, ali toga u mojoj smeni nije bilo, bar koliko je meni poznato. Čitao sam isto i o drugim hotelima - npr. korisnik A kaže da je osoblje neljubazno, korisnik B da su uslužni, ili kada jedan tvrdi da mu nisu čistili sobu, a drugi da je bila kao polizana, pri čemu imam u vidu slučajeve kada korisnici tvrde da nisu davali bakšiš a imali su korektnu uslugu (ili obrnuto).

Moj subjektivni utisak je sledeći - ako pritisnu osoblje, onda će raditi, a ako mačke nema, miševi kolo vode. Zgodno je kada u tvom hotelu ima zapadnih turista koji dolaze preko renomiranih agencija, jer ako neko ko dovodi hiljade turista u jedan hotel pripreti da će prekinuti saradnju, Egipćani stave prst na čelo i počinju da rade posao. Uostalom, kod njih je nezaposlenost velika, a zamenu za nadrndanog sobara ili konobara je lako naći.

Mogla bih da potpisem ovo sto si napisao. Prijateljima koji su mi hotel preporucili zaista verujem i verujem da me ne bi lagali oko toga da im je bilo fantasticno. Sa nama u grupi, s obzirom da nas je u tom hotelu bilo oko sto iz Srbije (dva autobusa), bilo je i ljudi koji su ranije odlazili u taj hotel, pa zato ponovo i dosli sto su bili zadovoljni i racunali da idu na sigurno, a koji su takodje strasno razocarani. Ne znam, mozda smo bili u nekoj baksuznoj smeni, mozda se uprava hotela promenila, mozda je menadzer otisao na godisnji odmor hehehe, ko zna sta. Ipak, za svaki slucaj tamo vise necu ici. U Egipat da, ali u neki drugi hotel, i ovoga puta necu traziti preporuku ni od koga.

0

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na drugim sajtovima

Napravi nalog ili se prijavi sa postojećim kako bi komentarisao/la

Potrebno je da budeš član naše zajednice kako bi ostavio/la komentar


  • Posetili nedavno   0 članova

    Niko od registrovanih članova ne gleda ovu stranicu.

  • Naša statistika

    26851
    Ukupno tema
    901715
    Ukupno poruka