Sve aktuelnosti na sajtu

Aktuelnosti se automatski ažuriraju

1. Danas
  2. Putovanje kroz Madjarsku: vinjete, pumpe, propisi...

Ja sam juče probao u par menjačnica na NBG i niko to ne radi. Panteri mi rekoše da forinte mogu da se kupe u njihovoj menjačnici u Subotici u nekom novom tržnom centru ali to je zbog izlaska sa autoputa gubitak skoro sat vremena.  U hotelu danas je kurs 285 ft/eur. 10-odnevna vinjeta na Mol-u plaćena 1.285 din.
  3. Juče
  4. Milano,opšta tema

Има разноразне феле на свим странама, у сваком случају односи се на оне који могу бити претња по безбедност, како год их звали. Теби велико хвала, јер су информације које од тебе добијамо кад је у питању Италија непроцењиве.
  5. NEOS MARMARAS

Hvala mnogo na odgovorima!
  6. Penelopi1979

Crusing the Earth but coming back always at Greeks islands :)

7. PEFKOHORI

Ako je verovati Google mapama... Frosaki – Google.pdf
  8. Kalabrija

I mi bismo išli sa bebom od godinu dana pa nas zanima da li je Kalabrija uopšte dobar izbor za porodice? Čitajući sad komentare o hladnom moru, olujama...počela sam da se dvoumim. Prvi put idemo sa bebom na more i ne znamo gde bismo. Jako je teško pronaći savršeno mesto, hotel i plažu. Niti nam odgovara da je izolovan hotel jer ionako sa njom ne možemo daleko da šetamo niti dugo pa bi nam odgovaralo neko lepo šetalište u blizini, niti nam odgovara sam grad, centar zbog buke i gužve. More naravno mora biti toplo i vreme neko letnje  Naravno da se uvek može destiti neka kišica,ali baš takve oluje i crvene zastavice, to još nisam videla i ne želim
  9. OLYMPIC BEACH

Uplatili smo preko Euroturs-a vilu Michel u OB-u ove godine, sopstveni prevoz. Na šta se odnosi taj cirkus, na vile ili autobuse ili nešto treće?
  10. TORONI

@Anemona Toroni je selo, naspram Sartija i NM i nema nicega sto se moze sa njima porediti, sem plaze i manje guzve, kako na plazi, tako i u samom mestu. Da li ste ikada bili u Toroniju uvece?  Samo najosnovnije, par kafanica koje su pune i jos par koje su gotovo prazne. Nekoliko kafica. Dva girosa. Tri omanje samoposluge, 1 ribarnica. Nijedna prava radnja sa nekom mesovitom robom, ako ne racunamo onu polubaraku, u blizini vile Olga, prodavnica meda, decije igraliste i gospodja koja masira. Sve je stvar izbora i zelja. Ja bih na pr. iz Sartija pobegla posle 1 veceri i onog haosa u "centru". U Toroniju mi prija mir, mada se sa prilivom veceg broja nasih i to pocelo da menja, prljavstina i dernjava.
  11. ORMOS PANAGIAS

Ja sam bio u Ormos Apartments prošle godine i mogu da kažem da nije kao na slikama. Nije loše, ne mogu da kažem, ali čovek ipak očekuje da dobije ono što vidi. Nameštaj zastareo i škripi. Wi-Fi većinom nije radio (ako je nekom to jako bitno). Kupatila uveliko za renoviranje. A o Ormosu mogu da pričam uveliko jer nam je ovo bilo drugo letovanje na toj destinaciji
  12. TORONI

afib, Hvala na odgovoru. Zapamticu tu samoposlugu jer sam vec citala da imaju dobro maslinovo ulje. Ako je jedno od ta dva mesta sa girosom ono sto smo probali proslog leta, nismo bili zadovoljni. Provericemo svakako pre sirenja panike Ne smeta sto nema poslasticarnica, dovoljna je Algida
  13. PLATAMON

Vetar stalno nešto duvka i pirka, nije strašno, a ni talasi nisu strašni, stvarno, taman za uživanje na njima . Inače, bili smo krajem juna... Ah,da,samo još da dodam, u plićaku su kamenčići, malo dalje je i sitan pesak i veliko kamenje, tako da mora mnogo da se pazi,a ima i dosta ježeva... Nije plitko, kao npr. u Paraliji, Olimpiku, N.Pori-u,već dubina počinje bliže...
  14. JERISOS

Znam, znam, ali, da proverim, za svaki slucaj  A valjda ce se neko javiti i za vilu.Ja po slikama vidim gde se nalazi, prosla sam tuda, dobra je pozicija, a sad za unutra...
  15. NEI PORI

Hvala Vam za odgovor. Upravo taj nedostatak prirodne hladovine nas je prelomio da odustanemo od NP i da se opredelimo za Metamorfozis / Sitoniju. NP možda nekad kasnije, kad klinac malo poraste.
  16. Madrid

Pozdrav svima, Vratih se juce iz Madrida, utisci se jos uvek slazu pa bih samo dopunio Aurorino uputstvo za Toledo, mislim da ce mnogima znaciti. Naime, kada stignete u Toledo i izadjete sa autobuske stanice i okrenete se prema brdu/gradu imate 3 varijante kako stici u turisticki centar na brdu. Jedan je da uzmete bus (mislim 5 i 12, tako pise na Tripadvisoru), drugi je da krenete peske uzbrdo serpentinama za sta vam treba 20 minuta sa sve pauzama za slikanje, nije neka velika uzbrdica ali cuvajte kondiciju za ceo dan pesacenja koji je pred vama. Treca, najbolja, varijanta je da krenete peske prema kruznom toku prateci kolovoz koji obilazi brdo sa leve strane. Nakon 100-tinak metara se pesacka staza odvaja od kolovoza i ulazi u zgradu u brdu. U toj zgradi imate pokretne stepenice sve do centra na vrhu. Za 5 minuta ste u samom centru bez muke. Pokusacu da zakacim sliku te stazice. Inace mi smo planirali Madrid a za Toledo sam sasvim slucano nabasao putem preporuka ljudi sa ovog sajta i zaista mi je drago da sam poslusao one koji su ga predlozili, Prevazisao je ocekivanja i ispunio dan maksimalno.
  17. Palm Royale Soma Bay,Hurgada

Odlično odustali su od "ekskluzive" znači: Izdvajamo iz ponude! Najprodavaniji hotel u Hurgadi svih vremena! Sentido Palm Royale 5* Lux Wayout Club Hotel Ekskluzivno pravo prodaje za ceo region!
  18. Pinćos tura po severu Španije

Biću po dan u Bilbau, San Huan de J-zu i Borgosu, a onda 4 dana u Madridu.   Od pisanja nekog na forumu više nema ništa posle onih nezahvalnih tirada u temi Kina.
  19. airbnb

Ja baš pre par minuta dobio sms od airbnb-a sa porukom CONGRATULATIONS! Potvrđen mi je smeštaj u Madridu. Mada me jutros jedan odbio. U svakom slučaju, dobro je da se nisam mnogo cimao. I da, smeštaj treba bukirati kad vidiš da ti se svidi jer tu nema nikakvog podizanja/spuštanja cena kao na booking.com na primer ili drugim sajtovima. Ja sam zadnji smeštaj na Malti (ranije ovog meseca) bukirao 3 meseca unapred, a evo ovaj za Madrid mesec dana unapred. U suštini, kad kupim avio karte, tad sređujem odmah i smeštaj
  20. TORONI

Neces morati za giros u Sarti, imas 2 mesta gde se prodaje giros-pita. Dobra su oba. Postoje 2 pekare, sa tim sto jedna radi samo u julu. Dobra pekara se nalazi veoma blizu vaseg smestaja, kada se krene prema Porto C.. posle prve samoposluge na koju naidjete dve kuce dalje. Inace u toj samoposluzi prodaju odlicno maslinovo ulje i masline iz domave radinosti.  U Sarti ili MN ce te morati samo kada se zazelite neonskog svetla, guzve i kolaca. Kolaci su najdeficitarnija stvar u Toroniju. Takodje nema sladoleda, vec samo onih fabrickih, jer nema nikakvih  poslasticarnica. U apartmane koje idete, dolaze iskljucivo nemci, tako da mislim da miraju biti dobri.
  21. airbnb

To je samo informacija tj znaci da stan moze da primi da odgovara za max 4 osobe i da ima 2 spavace, 2 kreveta.  Ali ti kad rezervises za 2 to je to, ne moze da izda nikome.  Treba da vodis racuna u opisu stana sta pise (entire place znaci sam si sa sopstvenim kupatilom i wc, dok private room znaci da iznajmljuje sobu ali da u tom stanu ima drugih gostiju u drugim sobama i da mozda delite wc).
  22. UVAC-info

@andrassyut  MI mo  nekoliko puta  koristili apartman u vili Zorka, a ako ti vise odgovara drugačiji smeštaj, preko puta je vila Jelena. Deo hotela Panorama je renoviran ali to nisam videla pa ne mogu da preporucim.  U putopisu Zlatar sam detaljno opisala kako do Uvca do koga stizes za  petnaestak minuta i odakle mozes   camcem organizovanom turom po pećine, samo se unapred raspitaj kod mestana za termine. Još lepši je prilaz pešice od Sjenice, takodje opisano, gde pratis Uvac postepeno kroz divnu prirodu do vidikovca Molitva
  23. Letovanje u Tunisu

Ako ste bili bilo gde u Tunisu, mogu vam reći da je svuda vrlo slična. Razlikuje se u detaljima kuvera i vitrinama u kojima se poslužuje. Naravno govorim o hotelima 3* i 4*. Mi smo uživali i u hrani i u piću.
  24. Smeštaj u Veneciji

Да ли да само у Местру тражим смештај ? Сама Венеција је прескупа, а остала места предалека.
  25. TORONI

Da li je neko bio u Vili Afroditi? :-) Svaki info je dobrodosao....
  26. Letovanje u Tunisu

Hvala, da SunLine ima odlicne cijene za nas 4 je 1550€ 14 dana.. za neke gruge destinacije je toliko za dvoje.  Kakva je hrana u Cap Mahdiji?
  27. JERISOS

Suki procitao sam celu temu , i ako si procitala pazljivo moj posta , akcenat je bio na komentar za vilu Rulis kojo su na ovom forumu vrlo oskudni, a drugi deo pitanja je bio vise usput . Nijedan odgovor nisam dobio za pominjani smestaj